Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@17:18:04 GMT

فیلمبرداری ایندیانا جونز ۵ هفته آینده کلید می‌خورد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۹۳۲۸

فیلمبرداری ایندیانا جونز ۵ هفته آینده کلید می‌خورد

کار تولید قسمت پنجم «ایندیانا جونز» از هفته آینده در بریتانیا شروع می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ددلاین، منابع نزدیک به تولید پروژه جدید «ایندیانا جونز» تایید کرده‌اند که فیلمبرداری این فیلم از هفته آینده در بریتانیا شروع می‌شود.

در حالی که قسمت پنجم این فیلم هنوز عنوان ندارد اما این دنباله از مجموعه فیلم‌های محبوب لوکاس فیلم که حالا زیر چتر دیزنی فعالیت می‌کند، به زودی در استودیو پاین‌وود و دیگر لوکیشن‌های بریتانیا کلید می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هریسون فورد که این هفته نزدیک استودیو پاین‌وود دیده شد همچنان نقش اصلی این فیلم را برعهده دارد. مدس میکلسن، فیبی والر بریج، بوید هالبروک، شانتی رنی ویلسون و توماس کرچمان دیگر بازیگران فیلم هستند.

جیمز منگولد کارگردان «لوگان» و «فورد علیه فراری» برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده و استیون اسپیلبرگ که کارگردان قسمت‌های قبلی بود اکنون یکی از تهیه کنندگان فیلم است.

جان ویلیامز که در ۴۰ سال اخیر ساخت آهنگ هر یک از فیلم‌های این مجموعه را برعهده داشت ساخت آهنگ این فیلم را نیز برعهده دارد.

جزییات داستانی فیلم «ایندیانا جونز ۵» کاملاً مخفی نگه‌داشته شده ولی برخی گزارش‌ها حاکی از این است که قلعه بامبرگ از لوکیشن‌های فیلم خواهد بود و داستان فیلم در دهه ۱۹۶۰ می‌گذرد و موضوع آن رقابت‌های فضایی است.

هریسون فورد که اکنون ۷۸ ساله است آخرین بار سال ۲۰۰۸ با فیلم «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه کریستال» در این نقش ظاهر شد. آن فیلم با وجود نقدهای مثبت و منفی موفق شد تا نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلار فروش را ثبت کند.

تاریخ اکران «ایندیانا جونز ۵» برای ۲۹ جولای ۲۰۲۲ تعیین شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ایندیانا جونز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد

جلسات علنی مجلس در هفته آینده جهت سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه تشکیل نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پایان جلسه علنی عصر امروز گفت که جلسه بعدی مجلس یکشنبه ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود. بر این اساس مجلس همزمان با ایام تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • مجازات اعدام چقدر بازدارندگی دارد؟