Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه ۶ هزار نیروی پلیس وظیفه برقراری امنیت در یک هزار و ۵۰ شعبه اخذ رای را بر عهده دارند، گفت: اجازه نمی‌دهیم امنیت انتخابات خدشه‌دار شود. - اخبار استانها -

سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان ، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت حضرت امام (ره) اظهار داشت: پلیس برای برگزاری انتخابات پرشور و با شکوه بستری کاملا امن را آماده کرده و خوشبختانه موضوع خاص امنیتی در استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر عناصری هم بخواهند مشکلاتی را در راستای امنیت انتخابات در استان ایجاد کنند قطعا پلیس و نهادهای امنیتی با توانمندی‌های بسیار بالایی که در برقراری نظم و امنیت دارند، با آن عوامل برخورد خواهند کرد. اجازه نمی‌دهیم امنیت انتخابات خدشه‌دار شود.

درگیری میان پلیس و ناقضان قواعد کرونایی در بسیاری شهرهای آلمانهشدار پلیس درباره سوءاستفاده از ثبت‌نام بسته اینترنت رایگان انتخاباتارتقا شاخص‌های امنیتی در سیستان و بلوچستان/ امنیت بیش از 2000 شعبه رای توسط پلیس تامین می‌شودرئیس پلیس تهران: در صورت معرفی مکانهای استخراج رمز ارز توسط وزارت نیرو برخورد لازم را انجام می‌دهیم

 

فرمانده انتظامی استان زنجان تشریح کرد: یک هزار و 50 شعبه اخذ رای در استان زنجان وجود دارد که 6 هزار نیروی پلیس وظیفه برقراری امنیت این شعبه‌ها را بر عهده دارند. در این راه سپاه انصارالمهدی(عج) و بسیج نیز با ما همکاری خواهند داشت. علاوه بر این 6 هزار نیرو، دیگر نیروهای پلیس در آماده باش کامل خواهند بود تا با وجود خطرات احتمالی مقابله کنند.

وی در پایان ابراز کرد: از مردم و شهروندان عزیز درخواستمان این است که در این انتخابات با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان مستکبران بزنند و سبب افزایش اقتدار ملی شوند.

انتهای پیام/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی مبنی بر تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کنترل جاده ورودی یزد، ۲ دستگاه سواری پژوی حامل موادمخدر را شناسایی و خودرو‌ها را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این عملیات ۱۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و سه قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به شمال کشور را داشتند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد