Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا "بهزاد منصوری" روز پنجشنبه با انتقال میزکار حوزه ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان به شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد افزود: این اقدام  به منظور دیدار چهره به چهره با صنعتگران و رفع مشکلات آنها صورت می گیرد.

وی با حضور در جمع فعالان اقتصادی این شهرک صنعتی گفت: باید اقدامات لازم برای دیدار راحت و بدون واسطه صنعتگران با خدمتگزاران و مسوولان فراهم شود چراکه در غیر اینصورت امکان حذف موانع تولید از راه دور سخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برنامه انتقال میز کار رئیس  صمت لرستان در تمامی شهرک های صنعتی تداوم خواهد داشت تا از نزدیک بینای کمبودها، شنوایی مشکلات و انتقادات و پیشنهادات فعالین اقتصادی باشیم به همین منظور برای تمامی این شهرک ها به صورت مجزا یک پرونده ویژه باز و تمام موارد مانع تولید مطرح و تصمیم گیری می شود.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: باید با پرهیز از بروکراسی های غیرضروری اداری در راستای رونق تولید و برداشتن موانع مقابل صنعتگران تلاش کنیم بنابراین، این اطمینان داده می شود هر آنچه وظیفه سازمان صمت است، بند به بند انجام خواهد شد.

۲۵ شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در لرستان مصوب هیات دولت یا شورای برنامه ریزی استان هستند که ۱۸ مورد از این تعداد قابلیت استقرار واححدهای صنعتی را دارند و فعال هستند.

حدود یکهزار و ۲۰۰ پروانه بهره برداری صنعتی توسط صمت استان صادر شده است. 

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری

بهنام خسروی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین مشکلات طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسوولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.

بیشتر بخوانید

رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری

خسروی تصریح کرد: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.

وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات