Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گیلان با اشاره به اینکه امام خمینی به توانمندی و فکر و ایده جوانان باور و اعتماد داشت، اظهار کرد: امام راحل بر فرام کردن بسترهای مناسب برای بهره گیری از توانمندی جوانان تأکید داشتند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال نفوذ در میان جوانان و ناامید کردن آنها نسبت به انقلاب و نظام است، گفت: حضور و مقابله هوشمندان با این توطئه دشمن باید در دستور کار مسئولان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم ستاد ساماندهی امور جوانان در برنامه ریزی و ایجاد افق‌ها روشن، افزود: بازسازی و احیای امید و اعتماد عمومی مسئله روز جامعه است در همین راستا همه باید متناسب با وظیفه و رسالت خود عمل کنند.

وی با تأکید بر لزوم ارائه راهکارها و ساز و کارهای مناسب از سوی جوانان نخبه، اضافه کرد: قطعاً امید به آینده زمینه را برای رفع مشکلات و ایستادگی در برابر بحران‌ها فراهم می‌کند.

زارع در ادامه با اشاره به اینکه با شیوع کرونا شاهد حضور فعال شرکت‌های دانش بنیان، ایده و فکر خلاقانه جوانان ایرانی بودیم، تصریح کرد: با تلاش جوانان فناور و مبتکر شاهد خودکفایی در تأمین تجهیزات و لوازم پزشکی و صادرات بودیم.

وی همچنین بر ضرورت توجه به مهارت آموزشی در مدارس و مراکز فنی و حرفه‌ای اشاره و تأکید کرد: مهارت آموزی در آینده شغلی و اشتغالزایی و کسب مهارت و تخصص برای جوانان تأثیر گذار است.

استاندار گیلان با بیان اینکه جوانان، نخبگان و فارغ التحصیلان مراکز آموزش عالی سرمایه‌های اجتماعی کشور محسوب می‌شوند، تأکید کرد: انتخابات بهترین فرصت برای بازسازی سرمایه اجتماعی و تقویت اعتماد است.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری و سایر مسئولان ارشد نظام به حضور حداکثری در انتخابات، افزود: انتظار می‌رود جوانان پرشور گیلان به ویژه رأی اولی‌ها برای تحقق این مهم، نقش آفرینی کنند.

کد خبر 5227060

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری انتخابات 1400 ارسلان زارع ستاد ساماندهی امور جوانان انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان آمار کرونا چالش شایستگی اردبیل سیدابراهیم رئیسی اراک واکسن کرونا مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها چالش شفافیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر دوشنبه در دیدار مدیران شهری آلاشت با بیان اینکه سوادکوه و شهر آلاشت یک ظرفیت برای استان مازندران است، افزود: صنایع مختلفی در آلاشت وجود دارد و می توان از آن برای جذب توریست و گردشگر استفاده کرد زیرا ورزش بخش مهمی است و باید در آلاشت روی آن سرمایه گذاری کرد.

رجبی از مرمت و بازسازی اماکن ورزشی شهر آلاشت گفت و ادامه داد: وظایف دولت خدمتگزاری است و ما سعی می‌کنیم هر قولی که می دهیم را عملی کنیم از این رو مرمت و بازسازی مشکلات سالن ورزشی آلاشت بزودی و ظرف مدت مشخص شده، رفع می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد: باید برنامه ریزی صورت دهیم تا در آینده از ظرفیت شهر آلاشت در بحث گردشگری و توریسم ورزشی به درستی بهره ببریم.

شهردار آلاشت در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در طول این مدت نگاه ویژه‌ای به شهر آلاشت داشت که از این بابت از ایشان تشکر دارم.

امین مستوفیان از موقعیت‌های عالی شهر آلاشت در بحث ورزشی سخت گفت و افزود: توجه به ورزش آلاشت می تواند در بحث گردشگری و توریسم ورزشی کمک شایانی به ورزش استان و بحث گردشگری داشته باشد.

کد خبر 6092407

دیگر خبرها

  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • وحیدی خطاب به استانداران: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان