Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس جمهور گفت: مردم نباید به تبلیغات غلط و دشمن شادکن نسبت به کشور اعتنا کنند. متاسفانه این‌روزها تبلیغات ناروا و غلط بیشتر شنیده می‌شود.
به گزارش آریا، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی گفت: این مهم است که در یک روز بیش از 1600 طرح گلخانه‌ای را افتتاح می‌کنیم و مردم ما شاهد هستند که بخش کشاورزی مثل سایر بخش‌ها در حال جهش تولید است و مردم نباید به تبلیغات غلط و دشمن شادکن نسبت به کشور اعتنا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه متاسفانه این‌روزها تبلیغات ناروا و غلط بیشتر شنیده می‌شود، اظهار داشت: مردم باید به آمار و ارقام استان خود و سراسر کشور توجه کنند و بعد هم بدانند همه اینها در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی بوجود آمده و در سایه تلاش و ایثار همه مردم و مدیران عزیز بوده است.
روحانی تصریح کرد: تا روز عید غدیر خم این افتتاح‌های پنجشنبه‌ها را ادامه می‌دهیم. ما با افتتاح‌های پنجشنبه‌ها خواستیم به بدخواهان و دشمنان بفهمانیم مدیران کشور در زمان تحریم با تلاش خود طرح ها را به ثمر می‌رسانند.
رئیس جمهور بیان داشت: امروز 13 خرداد در واقع روز رحلت امام است چون شب 14 خرداد این اتفاق افتاد. امام شیوه ویژه ای برای اداره کشور داشت و معمولا دستور کم می‌داد اما در عین حال اندیشه ملی و دینی او برای مردم به طور مرتب پخش می‌شد و این اندیشه باعث می‌شد راه جدیدی برای مدیران باز شود و امام با اندیشه‌های خود باور را در مردم ایجاد می‌کرد.
وی ادامه داد: اقتصاد و کشاورزی با دستور انجام نمی‌شود و اینها تحقیقات و فعالیت‌های دانش بنیان می‌خواهد. امروز همه چیز باید بر مبنای علم و دانش باشد. علم و دانش برنامه و باور را برای ما می‌سازد. امام باورها را افزایش می‌داد و با علم و اندیشه جدیدش گره‌ها را می‌گشود و پیورانش این راه را می‌پیمودند.
روحانی افزود: 15 خرداد این است که اسلحه و زور در برابر اندیشه پیروز نمی‌شود. هیچگاه تفنگ، فشار و زندان نمی‌تـ‌واند راهگشا باشد و جلوی مسیر عقل، خرد و اندیشه را بگیرد.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت خاک و آب در کشور گفت: ما باید مراقب خاک‌خودمان باشیم باید خاک را درست حفظ کرد. زمین شور را با زهکشی شیرین می‌کنیم. در مساله احیای زمین کار بزرگی در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شد و حدود 600 هزار هکتار زمین را در کشور احیا کردیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تبلیغات غلط رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان در اجتماع عظیم مردم مشهد که به حمایت از طرح نور گرد هم آمده بودند در بخشی از سخنان خود عنوان داشت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسؤولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی‌الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094570

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • رادان: دشمن اصل مترقی حجاب را هدف قرار داده است
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت