Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@11:23:49 GMT

صدور آرای انضباطی برای تیم‌های لیگ یک

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۹۷۱۴

صدور آرای انضباطی برای تیم‌های لیگ یک

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلف دو تیم لیگ دسته اولی صادر کرد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم های بادران تهران و هوادار تهران در حالی برگزار شد که از سوی جمشید شاه محمدی، مربی تیم بادران تهران تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی انجام داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد. ( این رای قطعی است)

فریدون قربانیان، مدیرعامل تیم بادران تهران به دلیل بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه به دو جلسه محرومیت از حضور در محل برگزاری مسابقات تیم مربوطه و پرداخت 51 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

( این رای قابل تجدید نظر است)

تیم بادران به دلیل داشتن 8 بازیکن اخطاری باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای قطعی است)

تیم هوادار تهران به دلیل داشتن 7 بازیکن اخطاری باید 45میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای قطعی است)

تیم هوادار تهران به دلیل فحاشی یکی از عوامل تیم به داوران که باشگاه از اعلام هویت وی خودداری کرده است، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای قطعی است)

حمید کاظمی، بازیکن تیم بادران تهران به دلیل رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد. ( این رای قطعی است)

رضا عنایتی، سرمربی تیم هوادار تهران به دلیل توهین به افراد حاضر در جایگاه ویژه ورزشگاه به یک جلسه محرومیت و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*محرومیت و جریمه نقدی برای سرمربی تیم فجر شهید سپاسی

مسابقه تیم های پارس جنوبی جم و فجر شهید سپاسی برگزار شد. با توجه به اینکه علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فجرشهید سپاسی با وجود محرومیت و استقرار در سکوها به بحث داوری اعتراض کرد و این امر باعث ایجاد تنش در مسابقه شد و پس از پایان دیدار فوق برخورد لفظی با داوران که موجب تحریک افراد تیم شد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای قطعی است)

محمد حسین نائیجی، دروازه‌بان تیم فجر شهید سپاسی شیراز به دلیل درگیری با یکی از عکاسان بعد از اتمام مسابقه به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای قطعی است)

علی نبی زاده، بازیکن تیم فجر شهید سپاسی شیراز به دلیل اهانت به داور که منجر به اخراجش شد به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای قطعی است)

کمیته انضباطی اعلام کرد در خاتمه بازی فوق یکی از همراهان تیم فجر شهید سپاسی به داوران در مقابل رختکن فحاشی کرد که لازم است به باشگاه فجر شهید سپاسی نسبت به معرفی کامل این فرد اقدام و مراتب را در مهلت دو روز به این کمیته اعلام کند در غیر اینصورت تنبهیات مقرر در آیین نامه نسبت به باشگاه اعمال خواهد شد.

منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین کمیته انضباطی بادران تهران ورزشی شهید فوتبال رضا عنایتی میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت تیم فجر شهید سپاسی رای قطعی تهران به دلیل هوادار تهران بادران تهران تیم بادران یک جلسه محکوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، علی رحیمی‌آذر گفت: بر اساس گزارش ماموران نیروی انتظامی مبنی بر کشف و ضبط ۵۰۰ بوکس سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال از یک اتوبوس بین شهری، پرونده‌ای در این خصوص در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل تشکیل شد.
وی افزود: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز و فرد متخلف علاوه بر ضبط کالا به پرداخت چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
رحیمی آذر افزود: تمامی واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.
وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان، فرصت‌طلبان، سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اضافه کرد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • محکومیت صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان | جزئیات حکم
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد