Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:12:47 GMT

تسلیت رئیس جامعه مدرسین به آیت‌الله مکارم شیرازی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۰۱۳۲

تسلیت رئیس جامعه مدرسین به آیت‌الله مکارم شیرازی

به گزارش روز پنجشنبه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در این پیام آمده است:  درگذشت برادر مکرم حضرتعالی، مرحوم آقای حاج عزیز مکارم شیرازی را به شما و دیگر بازماندگان تسلیت عرض نموده و علو درجات برای آن فقید سعید و بقاء عمر و ادامه برکات جنابعالی را از خداوند متعال مسألت دارم.

مرحوم عزیز مکارم برادر بزرگ‌تر آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، متولد ۱۳۰۳ هجری شمسی بود و روز سه‌شنبه این هفته در ۹۷ سالگی به علت کهولت سن در یکی از بیمارستان‌های شیراز درگذشت؛ پیکر آن مرحوم دوازدهم خردادماه در همان شهر تشییع و به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم حاج عزیز مکارم پدر حمید مکارم رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قم و سرکنسول سابق جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف است.

برچسب‌ها قم آیت الله العظمی مکارم شیرازی پیام تسلیت سید هاشم حسینی بوشهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم آیت الله العظمی مکارم شیرازی پیام تسلیت قم آیت الله العظمی مکارم شیرازی پیام تسلیت سید هاشم حسینی بوشهری اخبار کنکور مکارم شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ضمن تأکید بر اهمیت کارها و اقدامات مجمع تقریب، آمادگی جامعه مدرسین برای همکاری با این مجمع را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری، دبیرکل این مجمع نیز تقریب مذاهب اسلامی را از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی – قدس سره – و رهبری معظم انقلاب – مد ظله العالی – عنوان کرد و ضمن ارائه گزارشی از تحولات جهان اسلام، برخی از برنامه‌های مجمع تقریب را تشریح کرد.

گزارش تصویری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید