Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:44:14 GMT

مراسم بزرگداشت سالگرد حضرت امام (ره) در ساری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۰۲۲۴

مراسم بزرگداشت سالگرد حضرت امام (ره) در ساری برگزار شد

به گزارش ایرنا ، در این آیین معنوی که نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان دولتی ، روحانیون ، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم حضور داشتند ، یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در رثای امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی مرثیه سرایی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به عنوان سخنران این مراسم  با تشریح مبارزه انقلابی حضرت امام خمینی (ره) و  ظرفیت هایی که این انقلاب را پایدار و تداوم بخشیده است، گفت:  انقلاب اسلامی با نخستین ظرفیت دینی و اعتقادی ، اسلامی و ایمانی امام راحل و مردم این کشور که برگرفته از بعثت حضرت محمد ( ص ) پایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی با اظهار این که ظرفیت سیاسی و ولایی به این معنی است که در انقلاب اسلامی ایران سیاست و دیانتش نظام ولایی دارد، ادامه داد: الگوی عاشورایی یعنی عشق شهادت در راه امام حسین ( ع ) از دیگر ظرفیت های انقلاب اسلامی ایران است که از سال ۱۳۴۲ به برکت قدرت خون شهدا کلید خورد.

امام جمعه شهرستان ساری فقهی بودن دین اسلام و توجه به همه مسایل اجتماعی ، اقتصادی و حقوق انسانی را از دیگر ظرفیت های انقلاب اسلامی توصیف کرد و بیان داشت: ظرفیت مهدویت و انتظار مردم برای زمینه سازی انقلاب جهانی امام زمان (عج) نیز عامل دیگر پیروزی انقلاب و تداوم آن است.

محمدی لائینی مدیریت و رهبری امام راحل را از دیگر ظرفیت های انقلاب اسلامی نام برد و گفت : امروز نیز همه ظرفیت های انقلاب بویژه درایت و هوشیاری امام خمینی ( ره ) در وجود شخص مقام معظم رهبری نهادینه شده است و به همین دلیل تمایم توطئه ها و دشمنی های استکبار جهانی علیه این نظام خنثی شده و می شود.

وی با بیان این که اعتماد بین امام راحل و مردم به معنای کامل آن محقق شد تا این انقلاب شکل گرفت،  افزود : سال های پس از انقلاب نیز همواره مردم به عنوان عامل اصلی قدرت و پشتیبان  نظام مورد توجه رهبری قرار دارند.

انتخابات همواره حساس ترین مقطع تاریخی انقلاب ایران است

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با تاکید بر این که مردم بایددر انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری با حضور حداکثری با هدف پشتیبانی از نظام سنگ تمام بگذارند، گفت: علاه بر حضور همگانی باید انتخاب اصلح نیز داشته باشیم.

محمدی لائینی اظهار داشت: به طور یقین گزینه های اصلح ریاست جمهوری آینده ایران باید به خط اصیل انقلاب ، آرمان های انقلاب و شهدا نزدیک باشند و مسئولان نیز باید به فکر مطالبات مردم باشند ، چرا که نارضایتی  مردم در نظام جمهوری اسلامی گناه است.

وی افزود : ناکارآمدی برخی از مسئولان را باید از حساب ظرفیت های انقلاب جدا کرد و از طرفی بخشی از فشار های دشمنان برای خارج کردن مسئولان در ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

برچسب‌ها مازندران امام خمینی ارتحال نماینده ولی فقیه مازندران رحلت امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران امام خمینی ارتحال مازندران امام خمینی ارتحال نماینده ولی فقیه مازندران رحلت امام خمینی اخبار کنکور ظرفیت های انقلاب نماینده ولی فقیه انقلاب اسلامی امام خمینی امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد

ب‌ه گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) در حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (علیه السلام) شهرستان پیشوا برگزار شد.‌

بر اساس این گزارش مراسم باشکوه عزاداری سالروز شهادت صادق آل محمد (ع) با سخنرانی حجت الاسلام حسینی و مداحی کربلایی حسن حامدی و با حضور حجت الاسلام حسینی میرامینی امام جمعه و سرگرد علیدوستی جانشین فرمانده سپاه و مردم مؤمن و دوستدار اهل بیت (ع) و هیأت‌های مذهبی شهرستان پیشوا در مصلی حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

کد خبر 6096500

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند