Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- قیمت گوشی‌های پرفروش بازار روند نزولی دارد. اگر یکی دو مدل از محصولات سامسونگ را درنظر نگیریم، کاهش قیمت‌ها در این برند امروز بیشتر به‌چشم می‌آید. گلکسی A۷۲ حدود ۲۷۰ هزار تومان و S۲۱ Ultra ۵G بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان ارزان شدند. همچنین خریداران نسخه‌های ۱۲۸ گیگابایتی iPhone ۱۲ Pro Max و iPhone ۱۱ نسبت به دیروز حدود ۵۰۰ هزار تومان کمتر می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی‌های شیائومی و هوآوی معمولا ظرف یک روز تغییر قیمت زیادی ندارند، اما ارزان شدن ۳۰۰ هزار تومانی Mi ۱۰T Lite و P۴۰ Pro مهمترین اتفاق در بین گوشی‌های پرفروش این دو برند محسوب می‌شود. در ادامه این مطلب متوسط قیمت گوشی‌های پرفروش سامسونگ، شیائومی، هوآوی و آیفون را بررسی می‌کنیم.

گوشی‌های پرفروش سامسونگ

گلکسی A۷۲ امروز ۲۷۵ هزار تومان ارزان شد و متوسط قیمت این گوشی ۱۰ میلیون و ۳۷۵ هزار تومان خواهد بود. البته با پرداخت ۳۵۰ هزار تومان بیشتر، می‌شود S۲۰ FE و A۵۲ را خرید. بیشترین افزایش قیمت در گلکسی A۵۱ مشاهده می‌شود. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این مدل شش میلیون و ۵۴۹ هزار تومان فروخته می‌شود و نسبت به روز چهارشنبه  ۲۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت پرچمداران امسال و سال قبل سامسونگ امروز فاصله کمتری دارد. گلکسی S۲۱ Ultra ۵G حدود ۳۵۰ هزار تومان ارزان شد و ۲۵ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان قیمت خورد. Note ۲۰ Ultra هم با کمتر از ۱۵۰ هزار تومان اختلاف، ۲۵ میلیون و ۳۸۳ هزار تومان قیمت دارد.

متوسط قیمت روز گوشی‌های پرفروش سامسونگ مدل قیمت A21s چهار میلیون و ۲۶۳ هزار تومان
A51 شش میلیون و ۵۴۹ هزار تومان
A02s سه میلیون و ۸۵ هزار تومان
A10s دو میلیون و ۹۸۵ هزار تومان
A32 پنج میلیون و ۶۱۵ هزار تومان
A11 دو میلیون و ۹۴۵ هزار تومان
A72 ۱۰ میلیون و ۳۷۵ هزار تومان
S20 FE ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان
A52 5G ۱۰ میلیون و ۷۲۵ هزار تومان
S21 Ultra 5G ۲۵ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان
Note 20 Ultra ۲۵ میلیون و ۳۸۳ هزار تومان
A01 Core یک میلیون و ۷۵۳ هزار تومان

 

گوشی‌های پرفروش شیائومی

گوشی Mi ۱۰T Lite تنها تغییر قابل توجه را در بین مدل‌های پرفروش شیائومی داشته. مدلی که از نسل پنجم اینترنت پشتیبانی می‌کند و نسبت به دیروز با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی فروخته می‌شود. قیمت این محصول در تهران به‌طور متوسط هفت میلیون و ۶۹۰ تومان خواهد بود. مدل‌های Redmi ۹C و Mi ۱۰T ۵G نیز هر کدام ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت دارند.

متوسط قیمت روز گوشی‌های پرفروش شیائومی مدل قیمت Redmi 9A دو میلیون و ۴۲۴ هزار تومان
Redmi Note 9 سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان
Redmi Note 9T چهار میلیون و ۹۹۲ هزار تومان
poco X3 شش میلیون و ۶۹۰ هزار تومان
Redmi Note 9S پنج میلیون و ۱۶۷ هزار تومان
Redmi 9C سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
Mi 10T 5G ۹ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان
Redmi Note 10 پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
Redmi Note 9 Pro هفت میلیون و ۵۵۰ هزار تومان
Poco X3 Pro شش میلیون و ۵۹۰ هزار تومان
Mi 10T Lite 5G هفت میلیون و ۶۹۰ تومان

 

گوشی‌های پرفروش هوآوی

گوشی P۴۰ Pro ظرف ۲۴ ساعت گذشته تقریبا ۴۰۰ هزار تومان ارزان شده و ۲۰ میلیون و ۱۸۲ هزار تومان قیمت دارد. همچنین Y۸p با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم شش گیگ، سه میلیون و ۸۷۵ تومان فروخته می‌شود. یعنی ۱۲۰ هزار تومان کمتر از روز چهارشنبه. تغییر قیمت دیگر مدل‌های پرفروش هوآوی در حد ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان خلاصه می‌شود.

متوسط قیمت روز گوشی‌های پرفروش هوآوی مدل قیمت Y8p سه میلیون و ۸۷۵ تومان Y7a سه میلیون و ۵۸۰ هزار تومان P40 Pro ۲۰ میلیون و ۱۸۲ هزار تومان Y9a شش میلیون و ۷۵۰ هزار تومان Y8s چهار میلیون و ۳۶۶ هزار تومان Y7 Prime سه میلیون و ۴۵۲ هزار تومان Y6s سه میلیون و ۱۴۴ هزار تومان Y5 2019 سه میلیون و ۴۲۰ هزار تومان Nova 7i پنج میلیون و ۲۴۷ هزار تومان Nova 5T هشت میلیون و ۳۹۰ هزار تومان

 

گوشی‌های پرفروش آیفون

iPhone ۱۱ بیشتر از ۵۰۰ هزار تومان از روز قبل ارزان شده. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی حول‌و‌حوش ۲۲ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان قیمت خورده است. iPhone ۱۲ Pro Max و iPhone ۱۲ Pro هم به‌ترتیب ۵۰۰ و ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت دارند.

متوسط قیمت روز گوشی‌های پرفروش آیفون مدل قیمت iPhone 12 ۲۶ میلیون و ۳۰ هزار تومان
iPhone 12 Pro Max ۳۶ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان
iPhone SE 2020 ۱۳ میلیون تو ۴۶۰ ومان
iPhone 12 Pro ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
iPhone 11 ۲۲ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان
iPhone 12 mini  ۲۶ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: هزار تومان ارزان هزار تومان Redmi Note هزار تومان قیمت ۳۰۰ هزار تومان هزار تومان iPhone پنج میلیون ۱۰ میلیون ۲۵ میلیون سه میلیون شش میلیون مدل قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف‌های آیفون در چین کارساز شد

داده‌های رسمی نشان داد پس از کاهش قیمت‌ها توسط اپل و خرده‌فروشان، فروش آیفون در چین در مارس، حدود ۱۲ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، داده‌های دولتی نشان می‌دهد فروش گوشی‌های هوشمند خارجی که بخش عمده آن را گوشی پرچمدار اپل تشکیل می‌دهد، در مارس نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به ۳.۷۵ میلیون دستگاه افزایش یافته است.

طبق محاسبات بلومبرگ بر اساس گزارش ماهانه آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین، این رقم تقریبا یک تغییر قابل توجه از افت ۳۷ درصدی در دو ماه اول سال ۲۰۲۴ است.

این بازخوانی رسمی پس از آن منتشر شد که تیم کوک، مدیرعامل اپل، هفته گذشته در برابر سوال یک تحلیلگر در مورد سه ماهه مارس، بدون ارائه جزئیات بیشتر، گفته بود: فروش آیفون در سرزمین اصلی چین، رشد کرده است.

اپل از سال ۲۰۲۳ که هواوی بازگشت قدرتمندانه‌ای به بازار داشت و ممنوعیت غیررسمی استفاده از آیفون در سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی چین، در مهم‌ترین بازار خود پس از آمریکا، تحت فشار قرار گرفته است.

داده‌های آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین، نشان می‌دهد مجموع فروش گوشی‌های خارجی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، کاهش ۲۷ درصدی داشته است.

اپل و فروشندگان چینی این شرکت، کاهش قیمت‌ها را از ابتدای سال ۲۰۲۴ آغاز کردند. هفته گذشته، این شرکت سرمایه‌گذاران را با رشد درآمد سه ماهه از بازار چین شگفت زده کرد. این آمار برخلاف اطلاعات منتشره در ماه‌های گذشته بود که کاهش سریع فروش آیفون در چین را نشان می‌داد.

کوک گفت: درآمد آیفون در سرزمین اصلی چین، بدون در نظر گرفتن اختلالات زنجیره تامین دوران کرونا در سال ۲۰۲۲، افزایش یافته است. وی درباره این معیار، توضیحی نداد و تنها تعهد اپل نسبت به این بازار را مورد تاکید قرار داد که با وجود کوچک شدن، همچنان ۱۸ درصد در فروش خالص اپل سهم دارد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، سرمایه‌گذاران به دلیل نقش چین به عنوان یک بازار عظیم و یک پایگاه تولید برای آیفون، عملکرد اپل در این کشور را زیر نظر دارند. همچنین به دنبال محرک‌های رشد فراتر از چین هستند. اپل هفته جاری برای تجدید حیات لاین سایر محصولاتش، آی‌پد پرو جدید و آی‌پد ایر بزرگتری را رونمایی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخفیف‌های آیفون در چین کارساز شد
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۱۹ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • مقایسه گوشی‌های شیائومی 14 و S24 سامسونگ + قیمت و مشخصات
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت ارزان‌ترین گوشی هوشمند
  • آیفون ۱۵پرومکس، پرفروش‌ترین گوشی جهان شد
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • وضعیت رجیستر شدن آیفون 14 پرو مکس
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟