Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- لیست ۱۱ نفره نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر شورای ائتلاف در همدان پس از چند مرحله انتخابات و پس از فرصت ۴۵ روزه منتشر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، لیست 11 نفره  نامزدهای انتخابات شورای شهر شورای ائتلاف در همدان پس از چند مرحله انتخابات و پس از فرصت 45 روزه  منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید حاجی‌بابایی، مهدی حیدری، علی رحیمی‌فر، سید‌مصطفی رسولی، علی رضایی، سیدعلی ‌رضوی، سعید علی تاجر، اکبر کاووسی، محمود مسگریان، سعید نظری و علی اکبر نظری اعضای مورد حمایت لیست شورای ائتلاف  برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر در همدان هستند.

محمد رضا غلامی پاک رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همدان در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همدان از کف جامعه و با محوریت مساجد محلات، اقشار و اصناف مختلف در قالب گروه‌های 15 تا 20 نفره شکل گرفته است اظهار داشت: توجه به حضور قشر جوانان و بانوان از اولویت‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بوده است به همین دلیل نیز امروز نقش این دو گروه در شورا بیش از پیشکسوتان است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با تشریح ساز و کارهای این شورای برای انتخابات به ویژه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود:پس از عضوگیری و تشکیل گروه‌ها در محلات، مجمع منتخب شهرستان با رای‌گیری رسمی در حسینیه امام خمینی(ره) همدان و در شهرستان‌ها با حضور 75 درصد از اعضا برگزار و اعضای شورای شهرستان‌های شورای ائتلاف انتخاب شدند.

آخرین وضعیت لیست شورای ائتلاف در انتخابات شورای شهر تهران/ اعلام لیست نهایی تا یکشنبه هفته بعدرسولی: لیست نهایی شورای ائتلاف برای انتخابات شورای شهر تهران هفته آینده منتشر می‌شودمردم در انتخابات شورای شهر به لیست شایسته رأی بدهند/ اهمیت قرارگیری افراد قوی و پاکدست در لیست

وی توضیح داد: در فرایند بررسی کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تنها در همدان،  95 نفر از نامزدهای شورای شهر همدان ثبت نام کرده و پس از برگزاری آزمون عمومی، 5 برابر ظرفیت شورای شهر به مرحله بعد راه یافتند و همچنین در مرحله دوم نیز از 54 نفر راه یافته به مرحله بعد  22 نفر انتخاب شدند پس از این مرحله نیز در نهایت روز گذشته با برگزاری مجمع عمومی لیست 11 نفره شورای ائتلاف برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشخص شد.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات شوراهای اسلامی شهر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات شورای شهر برای انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا طالبی صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدها از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه خواهد بود، اظهار کرد: برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور ابلاغ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۲ منتخب حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف که در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیشترین آرا را کسب کرده، در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند و کد انتخاباتی آنان به فرمانداری‌ها اعلام شده است.

طالبی با بیان اینکه اعتبارنامه سه منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه «فردوس، طبس، سرایان و بشرویه»، «قاینات و زیرکوه»، «نهبندان و سربیشه» و آیت الله رئیسی به عنوان منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری هم در استان صادر شده است، افزود: تعداد شعب پیش بینی شده برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۲۸۷ شعبه است.

وی با تأکید بر اینکه از این تعداد ۱۶۷ شعبه ثابت و ۱۲۰ شعبه سیار خواهد بود، یادآور شد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ۲ شعبه سیار به شعب شهرستان بیرجند افزوده خواهد شد.

کد خبر 6089770

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود