Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره خط حمله تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید با تمام ایمانی که به توانایی‌هایش دارد، خودش را برتر از سایر انسان‌ها نمی‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه ستاره تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن که این روزها در اردوی تیم ملی فرانسه خودش را برای حضور در رقابت‌های یورو 2020 آماده می‌کند، گفت‌و‌گویی با نشریه «اسکوایر» انجام داد و در آن درباره خود و دیگر موضوعات دنیای فوتبال صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امباپه گفت: در سطح اول فوتبال دنیا، هیچ‌کس به شما لطف نمی‌کند و تا زمانی هم که خودی نشان ندهید نمی‌گویند که چه توانایی‌هایی دارید. همه چیز به خودتان بستگی دارد که نشان دهید چه قابلیت‌هایی دارید، اما یک ستاره فقط نمی‌تواند به داشتن اعتماد و عزت نفس اکتفا کند بلکه باید انگیزه پیشرفت و ارتقا دادن سطح خودش برای ارائه بهترین عملکرد را داشته باشد.

مهاجم سابق موناکو افزود: یک مهاجم مدرن باید همیشه این انگیزه را در خود ایجاد کند و فرقی نمی‌کند که کجا بازی کند. من در خط حمله بازی کرده‌ و در گوش راست و چپ هم قرار گرفته‌ام. با همه تواضعی که باید داشت، فکر نمی‌‌کنم که هر کسی در هر فصل توانایی تطبیق دادن خودش با چنین تغییری را داشته باشد و دچار اُفت هم نشود. این چیزی نیست که اتفاقی رخ داده باشد.

وی عنوان کرد: من یک ستاره‌ام؟ فکر می‌کنم که بله. در واقع این تصوری است که تمام شهر، تمام دنیا دارند و همه می‌گویند. ستاره بودن فقط یک جایگاه است، اما مرا به انسانی بهتر از سایرین تبدیل نمی‌کند. هر بار که به زمین بازی می‌روم به خودم می‌گویم که بهترین هستم، اما این را هم می‌دانم که وقتی شخصیت مهمتری می‌شوید، مسئولیت‌ها و وظایف‌تان هم بیشتر می‌شود. دیگر یک کودک خردسال نیستم، من کیلیان امباپه هستم.

امباپه درباره رابطه‌اش با هم‌تیمی برزیلی خود نیمار و همچنین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان برترین بازیکنان یک دهه اخیر فوتبال دنیا گفت: به نیمار کمک کردم که خودش را با سبک زندگی در پاریس وفق دهد. در برزیل مردم خیلی سرخوش‌تر و اهل جشن و شادی هستند اما در فرانسه مردم جدی‌تر هستند. اینجا در فرانسه بروز دادن احساسات چیز خوبی تلقی نمی‌شود. مسی و کریستیانو؟ آنها از من بهتر هستند و همه دنیا هم این را می‌دانند. اگر بگویید که از آنها بهتر خواهید شد، به خاطر اعتماد به نفس نیست بلکه به خاطر درک نادرست از وضعیت است. این دو نفر غیرقابل مقایسه هستند. آنها تمام رکوردها را جابجا کرده‌ و 10، 15 سال در اوج بوده‌اند.

مهاجم تیم ملی فرانسه در پایان درباره ارلینگ هالند، ستاره نروژی تیم بوروسیا دورتموند که خیلی‌ها او و امباپه را بهترین‌های نسل بعد فوتبال جهان می‌دانند اظهار داشت: این دومین سال حضور او (در سطح اول فوتبال اروپا) است. تازه کارمان را شروع کرده‌ایم. او تازه در ابتدای راه است. برای او به خاطر کارهایی که انجام داده خوشحالم.

آنچلوتی: نمی‌توانم رئال مادرید را بدون راموس تصور کنم/ امباپه؟ بازیکنی می‌‌‌خواهم که در خدمت تیم باشد

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فرانسه پاری سن ژرمن کیلیان امباپه تیم ملی فوتبال فرانسه پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس

ستاره آرژانتینی این روزها پروپاقرص‌ترین هوادار اسطوره پرتغالی است.

طرفداری | آلخاندرو گارناچو در هر شرایطی به طرفداری از کریستیانو رونالدو می‌پردازد.

بر همگان واضح است که الخاندرو گارناچو، ستاره آرژانتینی منچستریونایتد علاقه بی‌حدوحصری به کریستیانو رونالدو دارد. گارناچو که این شانس را داشت برای مدت کوتاهی کنار رونالدو بازی کند، بارها و بارها پس از گلزنی، انواع خوشحالی‌های ماندگار CR7 را به نمایش گذاشته‌است. اما به‌نظر می‌رسد الگوبرداری‌های این ستاره جوان صرفاً به مستطیل سبز و مقابل دوربین‌ها خلاصه نمی‌شود.

اخیراً ویدیویی از الخاندرو گارناچو هنگام بیلیارد بازی کردن با دوستانش منتشر شده که در آن پس از پیروزی، خوشحالی‌های معروف کریستیانو رونالدو را اجرا می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی این ماجرا را نیز مشاهده کنید.

     

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد