Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشجویی فیزیک دانشگاه شهید بهشتی، در گفت‌وگوی زنده دانشجویی علم شبکه‌ و کمک به مهار کردن شیوع کرونا را بررسی می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، ‌بیش از یک‌ سال از شروع دنیاگیری کووید۱۹ می‌گذرد. در این مدت‌ دولت‌های مختلف با روش‌های متفاوتی شرایط ناشی از این بیماری را مدیریت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه که با حضور و ارائه آرشام غواصیه ـ دانشجوی دکتری شبکه‌های پیچیده و عباس کریزی ـ دانشجوی دکتری شبکه‌های پیچیده برگزار می شود در مورد راه‌حل‌های کنترلی ارائه شده توسط دانشمندان پیچیدگی در مورد بیماری‌ها خصوصا کرونا گفت‌و گو خواهد شد همچنین  این برنامه به دنبال بیان تجربه‌های حاصل از گزارش‌های علمی و داده‌محور در جوامع مختلف تدارک دیده شده است.

این برنامه روز جمعه ۱۴ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ به صورت زنده همراه با پرسش و پاسخ در صفحه اینستاگرام برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می توانند جهت  شرکت در این برنامه به صفحات instagram.com/sitpor_media  و  instagram.com/arsham_ghavasiehمراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر معاونت دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی، جشنواره تعیین اتاق نمونه سراهای دانشجویی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی همزمان با هفته خوابگاه‌ها دهم تا هفدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با شعار «حفظ و ارتقای بهداشت فردی، بهداشت محیط و سلامت روان در سراهای دانشجویی و توجه ویژه به اهمیت بهداشت و سبک زندگی» برگزار می کند.

کد خبر 6094867

دیگر خبرها

  • گسترش دامنه اعتراضات دانشجویی در استرالیا
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید