Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، حجت‌الاسلام حسن رستمی در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل اظهار داشت: آن امام بزرگوار با قیامی که در ایران انجام دادند، برای همیشه دست استکبار جهانی را از سر این ملت کوتاه کردند.

وی ادامه داد: امروز آمریکای جنایتکار به هر دری می‌زند که بین مردم و نظام اسلامی جدایی ایجاد کند که با هوشیاری ملت بزرگ ایران اسلامی نقشه شوم آنان همواره شکست خورده و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باز هم دشمنان مایوس خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت در انتخابات یک تکلیف است

حجت‌الاسلام رستمی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ به شاخص‌های نامزدهای اصلح از دیدگاه امام راحل پرداخت و افزود: شرکت در انتخابات یک تکلیف است و موجب حفظ مصالح، استقلال و امنیت کشور می شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سقز با بیان بخشی از وصیت نامه شهید رضا نادری از شهیدان 8 سال دفاع مقدس، گفت: حفظ نظام بزرگترین مسئولیتی است که شهدا بر گردن ما گذاشته‌اند.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه مدیون شهدا و انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: حضور ما در همه عرصه‌ها به ویژه میدان سیاسی نیاز است و باید با جان و دل از دستاوردها دفاع و حفاظت کنیم.

این مراسم که به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی ( ره) و قیام الهی ۱۵ خرداد در جوار مزار شهدای سقز برگزار شد، جمعی از خانواده های شهدا، معاونان سیاسی و عمرانی فرمانداری، اعضای شورای اداری و تامین، نیروهای نظامی و انتظامی و کارکنان ادارات حضور داشتند.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی نماینده ولی فقیه جهان اسلام انسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی

حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی

دیگر خبرها

  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • مطهری امام