Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@01:17:32 GMT

پرسپولیس تیم بدون دروازه‌بان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۱۱۹۴

پرسپولیس تیم بدون دروازه‌بان

در صورت جدایی بوژیدار رادوشویچ، پرسپولیس در درون دروازه فقط حامد لک را خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، رادوشوویچ که در گفتگو با برخی رسانه ها از فسخ قرارداد با باشگاه پرسپولیس خبر داده با توجه به قرارداد محکمی که در زمان انصاری فرد بسته، می تواند طی دو سال آینده بدون هیچ مشکلی تمام حق و حقوقش را به صورت تمام و کمال دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان او حالا اعلام کرده دیگر به پرسپولیس برنمی گردد و قرارداش را فسخ خواهد کرد. اگرچه مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان در حال رایزنی برای بازگرداندن این دروازه بان کروات هستند اما اگر رادو به ایران برنگردد سرخ پوشان در درون دروازه دچار مشکل خواهند شد.

رادو اگر چه هر وقت راهی کرواسی شده مشکلاتی را برای باشگاه ایجاد کرده اما در تمام این چند سال بدون هیچ حاشیه ای به کار خود مشغول بوده و پرسپولیس مثل سال های قبل که با حضور چند دروازه بان ایرانی در لیگ شرکت می کرد، با حضور رادو از نظر حاشیه ای هیچ مشکلی نداشت. او هر وقت نیاز بود روی نیمکت می نشست و هر وقت کادر فنی به حضورش نیاز داشت به عنوان دروازه بان اول در ترکیب قرار می گرفت و بازی های خوبی را نیز ارائه می داد.

حال در صورت جدایی او، پرسپولیس در فاصله ۷ هفته تا پایان لیگ و البته در پیش بودن بازی های جام حذفی تنها حامد لک را درون دروازه خواهد داشت و در صورت مصدومیت یا محرومیت لک، پرسپولیس هیچ گزینه مطمئنی برای جانشینی او ندارد.

برای مثال حامد لک تا همین جای کار، یک اخطار گرفته و درصورتی که دو کارت دیگر دریافت کند از حضور در یک بازی محروم خواهد شد.

این درحالی است که دروازه بان سوم پرسپولیس، امیر محمد یوسفی بی شک راه زیادی تا تبدیل شدن به دروازه بانی مطمئن دارد و پرسپولیس در صورت مصدومیت یا محرومیت حامد لک باید از یوسفی که گلر تیم امید است، بهره ببرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دروازه بان حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند که با شکستگی استخوان روی پا رو به رو شده بود آماده بازگشت به دروازه طلایی‌پوشان است و در تمرینات این تیم پا به توپ شد.

پیام نیازمند در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شد و جای خود را به نیما میرزازاد داد و پس از آن در 4 دیدار متوالی گلر جوان سپاهان برای این تیم به میدان رفت که عملکرد خوبی هم ارائه کرد و به نظر می‌رسد او در دیدار با استقلال ملاثانی هم در ترکیب این تیم قرار داشته باشد.

پیام نیازمند با حضور در تمرینات و مجوز کار کردن با توپ آماده دیدارهای حساس لیگ برتر و به ویژه بازی با پرسپولیس می‌شود تا در این بازی حساس مجدد به دروازه سپاهان بازگردد و مسئولیت حراست از دروازه این تیم را داشته باشد.

با توجه به مصدومیت همزمان نیازمند و بیرانوند به نظر می‌رسید دو گلر ملی‌پوش در این بازی حساس از لیست تیم‌های خود دور باشند اما بازگشت نیازمند و بازگشت احتمالی بیرانوند رقابت جالبی درون دروازه این دو تیم ایجاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس