Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز (چهارشنبه) به مصاف تیم ملی کانادا رفت. 

ولادیمیر آلکنو برای این بازی تیمش را با ترکیب اولیه سعید معروف، سیدمحمد موسوی، مسعود غلامی، میثم صالحی، صابر کاظمی، میلاد عبادی‌پور و محمدرضا حضرت‌پور به عنوان لیبرو به میدان فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست اول: ۲۵ بر ۲۲ به سود کانادا

تیم ملی والیبال ایران در حالی وارد زمین شد که از شش بازیکن حاضر در زمین ۴ بازیکن از شهر ارومیه حضور داشتند. شاگردان آلکنو بازی را بهتر آغاز کردند و در همان ابتدا ۵ بر ۲ از کانادا پیش افتادند، اما شاگردان گلن هوگ موفق شدند با زدن سرویس‌های قدرتمند بازی را در عدد ۶ به تساوی برسانند. پس از زمان استراحت فنی نخست دریافت‌های اول بازیکنان ایران کمی با مشکل مواجه شد تا کانادا با درخشش گوردون پرین نه تنها اختلاف امتیاز را جبران کند بلکه ۱۰ بر ۸ هم پیش افتاد. عملکرد دیدنی بازیکنان کانادا در توپ‌گیری انتهای زمین و استفاده از توپ‌های برگشتی فاصله را بیشتر کردند تا حساب کار ۱۲ بر ۹ به سود حریف شود. با رفتن میثم صالحی به خط سرویس این لژیونر والیبال ایران در پلاس‌لیگا با سرویس‌ها پرقدرت خود موفق به کسب دو امتیاز مستقیم شد تا بازی در عدد ۱۲ برابر شود. در ادامه با دفاع روی تور دیدنی صابر کاظمی ایران موفق شد ۱۴ بر ۱۳ از رقیب خود جلو بیفتد و شاگردان آلکنو با همین برتری یک امتیازی به زمان استراحت فنی دوم رسیدند.   با شروع بازی شاگردان هوگ با نمایش بهتر در دفاع روی تور کاظمی را دفاع کردند تا ۱۷ بر ۱۶ پیش بیفتند. هرچه بازی پیش می‌رفت حساسیت بیشتر می‌شد و صالحی در یک رفت و برگشت مقهور دفاع روی تور سه نفره رقیب شد و با خطای تور مدافعان ایران در توپ بعدی نتیجه ۲۲ بر ۱۹ شد تا آلکنو جاره‌ای جز درخواست وقت استراحت نداشته باشد. با عملکرد ضعیف صالحی در دریفات سروریس کانادایی‌ها امتیاز ۲۳ را هم گرفتند. در ادامه اسفندیار برای زدن سروریس پرشی جایگزین مسعود غلامی شد و خوشبختانه این توپ به زمین ایران بازگشت تا صابر کاظمی امتیاز ۲۱ را برای ایران بگیرد تا سرمربی کانادا در امتیاز ۲۳ بر ۲۱ زمان استراحت درخواست کند. در ادامه با خراب شدن سرویس اسفندیار در نهایت ست نخست با برتری ۲۵ بر ۲۲ کانادا پایان یافت.

  بیشتر بخوانید: اعلام ترکیب ۱۴ نفره والیبال ایران مقابل کانادا/ با غیبت غفور فرصت به سعادت رسید

ادامه دارد…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!

میلاد عبادی پور از لیست نهایی تیم ملی والیبال خط خورد.

طرفداری | با نظر موتا پائز ۱۸ بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ادامه می‌دهند.

با اعلام فدراسیون والیبال و بر اساس تصمیم موریس موتاپائز، از لیست ابتدایی ۳۰ نفره دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی، ۱۸ بازیکن برای ادامه تمرینات در اردو ماندگار شدند که در بین اسامی مدعوین، خبری از نام میلاد عبادی‌ پور، کاپیتان تیم ملی نیست.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰