Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حاجی میرزایی روز پنجشنبه در جمع معلمان استان بوشهر افزود: در سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار نیروی آموزش و پرورش در انتظار تعیین تکلیف بودند که دولت با گرفتن ۱۰۲ هزار ردیف استخدامی تکلیف این نیروها را تعیین کرد.
وی بیان کرد: راهبرد آموزش و پرورش در زمینه جذب نیرو استفاده از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی میرزایی با بیان اینکه برای بهبود زندگی معلمان کارهای بزرگی انجام شده‌است افزود: در سخت ترین شرایط اقتصادی دولت، حقوق فرهنگیان ۶۵ درصد افزایش یافت به نحوی که در سال گذشته فرهنگیان چهار تا پنج بار افزایش حقوق داشتند.
وی رتبه بندی معلمان را از خواسته‌های مهم فرهنگیان عنوان کرد و گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان تنها برای افزایش حقوق نیست بلکه  اهرمی برای ارتقا صلاحیت حرفه‌ای آنان به شمار می‌رود.
 حاجی میرزایی افزود: طرح رتبه بندی معلمان گامی برای خلاقیت و انگیزه‌ای برای شکوفایی استعدادهای آنان است.
وی یادآور شد: هرچند مسائل بازنشستگان مربوط به سازمان بازنشستگی کشوری است اما برای همسان سازی حقوق، کارهای بزرگی انجام شده‌است.
وی در باره کنکور گفت: در نشست شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد افزایش ۶۰ درصد سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در کنکور ارائه می‌شود.

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت معلم از تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی تا خرداد ماه خبر داد.
////////////////
بمناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم در مراسمی از معلمان و اعضای انجمن اولیای مدارس آزادشهر قدردانی شد.
/////////////////
رحمان قاضی لر شهردار بندرترکمن گفت : در اجرای طرح آسفالت معابر شهری ، امسال سیزده هزار تن آسفالت برای این شهر در نظر گرفته شده و در مرحله اول محله قدیمی استقبال آسفالت خواهد شد.
/////////////////
جلال الدین تاج پور مدیر  آموزش و پرورش کلاله در نشستی خبری گفت : در این شهرستان هم اکنون ۱۲ فضای آموزشی در حال ساخت داریم که تا اول مهر ۳ واحد آن به بهره برداری می رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی