Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:24:03 GMT

۵۸ سری جهیزیه به نوعروسان سروآبادی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۱۳۸۹

۵۸ سری جهیزیه به نوعروسان سروآبادی اهدا شد

کوهسار قاضی‌زاده روز پنجشنبه در حاشیه اهدای این جهیزیه ها به خبرنگار ایرنا گفت: این جهیزیه ها شامل پنج سری اقلام اساسی خانوارها شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و تلویزیون است.

وی افزود: ارزش هر سری جهیزیه ۴۰۰ میلیون ریال است و در مجموع برای تامین این سری جهیزیه بیش از ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی امدا هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان سروآباد یادآور شد: توزیع این ۵۸ سری جهیزیه مربوط به سال ۱۳۹۹ بود که در سالجاری تامین شد و علاوه بر این ۵۸ سری ۱۰ سری دیگر جهیزیه در سال گذشته در بین نوعروسان سروآبادی توزیع شده بود که در مجموع ۶۸ سری جهیزیه به نوعروسانی که در سال گذشته ازدواج کرده بودند اهدا شد.

وی اضافه کرد: برای سال جاری نیز ۳۵ سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی برای نوعروسان تحت پوشش این نهاد تدارک دیده شده که در طول سالجاری در مناسبت های خاص به آنها اهداء می شود.

قاضی زاده افزود: به غیر از این ۳۵ سری جهیزیه سایر دختران دم بخت خانواده های تحت حمایت این نهاد که در سالجاری ازدواج کنند در نوبت اهدای جهیزیه قرار می گیرند.

در شهرستان سروآباد ۱۰ هزار و ۷۰ نفر در قالب چهار هزار و ۷۳۲ خانوار از خدمات کمیته امداد امام (ره) بهره مند هستند که سه هزار و ۶۵۳ خانوار آن مستمر بگیر عادی، یک هزار و ۵۷ خانوار مستمری بگیر آن تبصره ۱۴ و ۲۲ خانوار نیز تک و چندخدمتی است.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از  ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها جهیزیه عروسی کردستان مددجوی کمیته امداد ایرنا سروآباد کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهیزیه عروسی کردستان مددجوی کمیته امداد جهیزیه عروسی کردستان مددجوی کمیته امداد ایرنا سروآباد کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور کمیته امداد سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟

به گزارش صدای ایران از ایسنا،حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

دیگر خبرها

  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد