Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ویژه برنامه ۱۴ و ۱۵ خردادماه که در مصلای امام خمینی (ره) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد با دعوت از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: علاوه بر حضور حداکثری، باید تلاش کرد تا فرد اصلح که مهمترین ویژگی آن ولایتمداری است را انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با گرامیداشت مقام و یاد امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، افزود: امام راحل انسانی تحول‎آفرین و بنیانگذار انقلابی بی‌نظیر در طول تاریخ است که باید از همه ظرفیت‌ها برای تداوم این راه و مسیر الهی بهره‌گیری کرد.

بیشتر بخوانید

مشارکت حداکثری در انتخابات، کلید حل مشکلات است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: در همین راستا باید درباره تفکر، دیدگاه و اهداف امام راحل بیش از پیش تفکر کرد و عالمانه امام خمینی (ره) را الگو قرار دهد تا به اهداف متعالی مدنظر ایشان که همان اهداف اسلام ناب است دست یابیم.

او با بیان اینکه حاکمیت اسلام در قالب ولایت فقیه شکل گرفته است، با انتقاد از برخی بی‌توجهی‌ها نسبت به منویات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: بی‌شک اگر امام راحل در زمان حاضر حضور داشتند یکی از نگرانی‌های ایشان بر زمین ماندن منویات ولی فقیه بود از همین رو برای رفع این کاستی باید تلاش کرد تا زمینه اجرای هرچه بهتر اهداف ولایت فقیه فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، انتخاب فرد اصلح در انتخابات را یکی از راه‌های اجرای منویات ولی فقیه دانست و گفت: راه و مسیر، ولی فقیه با انتخاب خدمتگزاران ولایت‌مدار تداوم می‌یابد.

او با اشاره به بیانات امام خمینی (ره)، اجرای عدالت را از مهمترین اهداف حکومت اسلامی دانست و اظهار داشت: از این رو یکی دیگر از ویژگی‌های فرد اصلح در انتخابات، فردی است که بتواند عدالت را به خوبی اجرا کند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: پیشگام بودن در عبادت، از میان برداشتن باطل و جاری کردن حق و شجاعت در برابر دشمنان اسلام و کشور از دیگر ویژگی‌های فرد اصلح به شمار می‌رود.

او ادامه داد: همه مردم نسبت به انتخابات مسئولیت شرعی دارند و باید در این خصوص نسبت به فضاسازی‌ها و بی‌تفاوتی‌هایی که دشمن ترویج می‌کند هوشیار باشند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 منویات ولی فقیه حجت الاسلام امام خمینی فرد اصلح ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم