Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان زندان‌ها با انتشار پیامی توییتری از تعطیلی کانون اصلاح و تربیت در استان خراسان جنوبی خبر داد.

خبرگزاری میزان – حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به تعطیلی کانون اصلاح و تربیت در استان خراسان جنوبی نوشت: قصه تعطیلی زندان‌های اروپا و تغییر کاربریشان به کتابخانه را شنیدید؟

حاج محمدی با اعلام خبر خوب تعطیلی کانون اصلاح و تربیت استان خراسان جنوبی در توییتر نوشت: مددجویان زیر۱۸سال در خراسان جنوبی صفر و کانون اصلاح و تربیت استان تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تقدیر به بیرجند می‌روم. البته اصلا کافی نیست. باید زود با کمک نخبگان دلسوز،۳۶۸مددجوی زیر۱۸سال دیگر کشور را هم به جامعه بازگردانیم.

بیشتر بخوانید: بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از کانون اصلاح و تربیت استان بوشهر

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس سازمان زندان‌ها کانون اصلاح و تربیت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس سازمان زندان ها کانون اصلاح و تربیت رئیس سازمان زندان ها استان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، فاطمه زارعی امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت، اظهار کرد: پیرو هشدار سطح زرد روز گذشته و به دلیل نفوذ و تقویت فعالیت توده‌های ناپایدار جوی، برای روز پنجشنبه و جمعه هشدار سطح نارنجی صادر می‌شود.

کارشناس مسئول هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از عصر روز پنجشنبه شدت باد و گرد و خاک، رعد و برق شدید، وقوع رواناب، سیلابی شدن رودخانه های فصلی، صاعقه، بارش تگرگ و تشکیل مه در مناطق کوهستانی متصور است.

زارعی ادامه داد: ناپایداری جوی در شهرستان‌های طبس، بیرجند، خوسف، سربیشه، نهبندان، قائنات، زیرکوه، بشرویه، سرایان و فردوس پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به همشهریان توصیه می‌شود از تردد و سفرهای غیرضروری، اتراق در مسیر رودخانه‌های فصلی و مناطق کوهپایه‌ای، کوهنوردی و چرای دام خودداری کنند و همچنین کشاورزان، گلخانه‌داران و دامداران جهت حفظ محصولات باغی و دام خود آمادگی لازم را داشته باشند.

کد خبر 749410

دیگر خبرها

  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • اخذ موافقت ایجاد دو دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی