Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک بهنام دیلمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سیستم پیشرفته و به روز رسانی شده که در زمان حاضر در فرودگاه سردار جنگل رشت به بهره برداری رسیده است تا پایان امسال در فرودگاه های مهرآباد، ساری ،امام خمینی(ره) بندرعباس، مشهد و اهواز نیز جایگزین سیستم قدیمی می شود و توسط متخصصان داخلی نصب و راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت:  با بهره برداری سامانه کمک ناوبری ILS/DME دید افقی فرودگاه  از ۱۲۰۰ متر به ۵۵۰ متر بهبود خواهد یافت که ضمن ارتقاء ضریب ایمنی فرودگاه، تاخیرات و ابطالی پروازها کاهش می یابد.
وی ادامه داد: سامانه به روز رسانی نشده سیستم یادشده  در ۲۶ فرودگاه از ۵۳ فرودگاه کشور نصب است ، اما در زمان حاضر سامانه به روز و پیشرفته آن تنها در فرودگاه گیلان نصب ، راه اندازی و به بهره برداری رسید .
روز گذشته هفت پروژه فرودگاهی با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی و مقامات استانی در فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت طی آیینی به بهره برداری رسید. این تعداد پروژه با اعتبار ۴۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران هزینه شده است.
 

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افتتاح پروژه گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افتتاح پروژه گیلان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افتتاح پروژه گیلان اخبار کنکور ناوبری هوایی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده