Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@10:01:59 GMT

مصدومیت الکساندر-آرنولد؛ یورو از دست رفت؟

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۱۹۹۴

مصدومیت الکساندر-آرنولد؛ یورو از دست رفت؟

ترنت الکساندر آرنولد، که در روزهای گذشته نگرانی هایی در رابطه با خط خوردن از فهرست تیم ملی انگلیس داشت، در نخستین بازی تدارکی این تیم دچار مصدومیتی نگران کننده شد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته انگلیس در یک بازی دوستانه برابر اتریش با نتیجه 1-0 پیروز شد اما اتفاق نگران کننده باری سه شیر ها مصدومیت ترنت الکساندر آرنولد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارنولد در آخرین دقایق بازی و به دلیل مصدومیت در حالی که به شدت ناراحت بود مجبور به ترک زمین شد و دوربین های کنار زمین تصاویری از گفتگوی او با پزشک تیم را پخش کردند و با توجه به چیزی که این ستاره جوان بر زبان آورد، به نظر می رسد که او دچار مصدومیتی جدی شده باشد.

در روزهای گذشته و پیش از اعلام فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی انگلیس برای یورو 2020، شایعات زیادی درباره خط خوردن ترنت الکساندر آرنولد به گوش می رسید. نام او در نهایت در بین بازیکنانی که گرت ساوت گیت به خود به یورو خواهد برد وجود داشت، اما با این مصدومیت ممکن است ستاره جوان لیورپول، یورو را از دست داده باشد.

 

 

 

 

الکساندر آرنولد که به وضوح پریشان و ناراحت بود در حالی که از زمین بیرون می رفت رو به روی دوربین های تلویزیونی به پزشک تیم ملی انگلیس چیزی گفت که شکار دوربین ها شد و بسیاری معتقدند که او درباره "از دست رفتن و خراب شدن" همه چیز صحبت می کرده است.

ستاره تیم ملی انگلیس و لیورپول اکنون در حال مسابقه دادن با زمان است تا شاید بتواند خودش را برای نخستین بازی انگلیس در یورو برابر کرواسی در تاریخ 13 ژوئن آماده کند.

 

 

 

 

 

 

 

گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، پس از پایان مسابقه گفت که پزشکان در چند روز آینده وضعیت الکساندر آرنولد را بررسی خواهند کرد.

ساوت گیت گفت: "باید نگاهی به وضعیت او بیندازیم. مشخص است که دیدن او که به آن شکل مجبور شد از زمین بیرون بیاید، اصلا خوب نیست، اما ما باید در 24 یا 48 ساعت آینده وضعیت مصدومیت او را بررسی کنیم.

فکر می کنم در کشاله ران دچار مصدومیت شده باشد اما تیم پزشکی هنوز مشغول بررسی و معاینه است. باید ببینیم چه می شود. هنوز به طور کامل جزییات را نمی دانیم اما آخرین چیزی که آدم یم خواهد ببیند این است که او به آن شکل از زمین بیرون بیاید."

ساوت گیت همچنین به این سوال که چه کسی می تواند جایگزین الکساندر آرنولد در فهرست 26 نفره تیم ملی انگلیس شود، پاسخی نداد.

تیم ملی انگلیس در روز یکشنبه نیز یک بازی دوستانه دیگر برابر رومانی برگزار خواهد کرد.

تیم ملی انگلیس الکساندر آرنولد گرت ساوت گیت (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس الکساندر آرنولد گرت ساوت گیت سرمربی الکساندر آرنولد تیم ملی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در این فصل با انواع و اقسام مصدومیت بازیکنانش مواجه شده و حالا که در قسمت پایانی رقابت‌ها قرار داریم هم همچنان این ماجرا در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی ادامه دارد و برخی بازیکنان این تیم در حال رفت و برگشت به اتاق دکتر تیم و مراکز فیزیوتراپی هستند.
پس از بهبود بازیکنانی نظیر پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، آریا یوسفی، هادی محمدی، رامین رضائیان، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو که در طول مسابقات مصدومیت‌های ریز و درشتی داشتند، در حال حاضر وضعیت سه بازیکن کلیدی تیم همچنان در ابهام قرار دارد که محمد دانشگر، رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد و فرشاد احمدزاده هستند. 

در این بین بعید به نظر می‌رسد که شاهد حضور محمد دانشگر و رضا اسدی در ترکیب یا فهرست سپاهان در مصاف با پرسپولیس باشیم، اما فرشاد احمدزاده و محمدجواد حسین‌نژاد با پشت سر گذاشتن مصدومیت در آخرین دیدار طلایی‌پوشان به عنوان یار جانشین وارد زمین شدند و حالا احتمالا یکی از تصمیمات مهمی که مورایس و دستیارانش در مصاف با پرسپولیس باید اتخاذ کنند این است که آیا امکان حضور این دو بازیکن تکنیکی در ترکیب اصلی وجود دارد یا خیر که امکان این حضور اصلا کم نیست.

دیگر خبرها

  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست