Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@03:07:12 GMT

هشدار قطع برق به دستگاه های اجرایی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۲۰۰۷

هشدار قطع برق به دستگاه های اجرایی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مصطفی رجبی مشهدی افزود:برق دستگاه‌هایی که مصرف خود را کاهش نداده و سیستم‌های سرمایشی را در روزهای تعطیل خاموش نکرده باشند، قطع می‌شود.

وی ادامه داد:بازرسی از دستگاه‌های اداری برای اطمینان از خاموش بودن سیستم های سرمایشی بدون اعلام قبلی آغاز شد.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: بالاترین مقام هر دستگاه مسئول اجرای بخش نامه‌ها و ابلاغیه‌هاست واز این رو با توجه به اعلام قبلی که دستگاه‌های اداری می‌بایست مصرف برق خود را ۵۰درصد کاهش دهند، اطمینان از اجرای این طرح، برعهده بالاترین مقام دستگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی مشهدی گفت: با توجه به افزایش دمای هوا در اکثر مناطق کشور و مصرف بیشتر برق،  بالاترین مقام هر دستگاه موظف است نظارت داشته باشد تا روشنایی‌های غیر ضرور و سیستم‌های سرمایشی از مدار خارج شده باشند.

وی ادامه داد: شرکت‌های توزیع سراسر کشور نیز موظفند با آگاهی از رعایت نشدن این موارد نسبت به قطع برق دستگاه متخلف اقدام لازم را به عمل آورده و تا تعیین تکلیف نهایی وصل نکنند.

روند افزایشی مصرف برق کشور که از فروردین ماه امسال شروع شد و به نیمه دوم خردادماه نرسیده رکوردهای کم سابقه‌ای از خود بر جای می گذارد به گونه‌ای که روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ هزار و ۷۴۰ مگاوات مصرف بیشتر بود.

پربیننده ترین جدول خاموشی احتمالی ۱۲ خرداد ماه ماجرای وجود آب و هوا در بنزین چیست؟ وزیر نفت در محل حادثه پالایشگاه تهران حاضر شد + فیلم آتش در پالایشگاه تهران دوباره شعله ور شد + فیلم بحران آب در راه است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی قطع برق انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور از سوی سرلشکر باقری ابلاغ شد که به موجب آن تکالیف جدیدی از سوی این کارگروه برای دستگاه های اجرایی کشور تعیین شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره 2972 مورخ 1403/02/09 توسط سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (576) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب 2 /3 /1375 محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب 7 /9 /1372 با مستنکف رفتار خواهد شد.

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور را اینجا بخوانید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  • هشدار سایبری: از USB نامطمئن استفاده نکنید، بدافزار خطرناک PlugX در حال گسترش است
  • ادامه رکوردزنی‌های دولت رئیسی؛ بالاترین تورم ۸۰ سال اخیر ایران ثبت شد
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی