Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی کابینه جدید ائتلافی را «کابینه چپ گرای خطرناک» توصیف کرده است.

خبرگزاری میزان - بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از همه اعضای جناح راست کنست خواست تا با کابینه جدیدی که یائیر لاپید، به رییس این رژیم ارائه داده مخالفت کنند.

به گزارش «اسپوتنیک»، نتانیاهو در نخستین پیام توییتری اش پس از امضای توافق کابینه ائتلافی بین احزاب مخالف خود که باعث برکناری او از سمتش پس از ۱۲ سال می‌شود، از توافق جدید انتقاد کرده و کابینه ائتلافی جدید را «کابینه چپ گرای خطرناک» توصیف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در این پیام، از نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست)، که به زودی برای دادن رأی اعتماد به کابینه «یائیر لاپید»، رییس حزب یش‌عتید و «نفتالی بنت»، رییس حزب یامینا، تشکیل جلسه می‌دهند، خواست تا اعضای این کابینه را تایید نکنند.

بیشتر بخوانید: تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی و شکست نتانیاهو «اسحاق هرتزوگ» رییس جدید رژیم صهیونیستی شد

اواخر روز چهارشنبه یائیر لاپید، رییس بزرگترین حزب مخالف رژیم صهیونیستی موسوم به «یش‌عتید»، «رووین ریولین»، رییس رژیم صهیونیستی را از موفقیت تشکیل کابینه ائتلافی مطلع کرد.

در این توافق مقرر شد که ابتدا نفتالی بنت تا سپتامبر ۲۰۲۳ نخست وزیر رژیم صهیونیستی شود و پس از آن لاپید تا نوامبر ۲۰۲۵ این سمت را به عهده بگیرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد کابینه وی به اتفاق آرا، بستن دفتر شبکه الجزیره قطر در سرزمین های اشغالی را تصویب کرده است.

رادیو رژیم صهیونیستی همچنین با اعلام خبر فوق، اعلام کرد که نتانیاهو گفته است این رژیم نمی تواند خواسته حماس مبنی بر پایان دادن به جنگ، خروج نیروهای ارتش رژیم اسرائیل از غزه و رها کردن این جنبش به حال خود در نوار غزه را بپذیرد.

از سوی دیگر، شبکه الجزیره در واکنش به این اقدام رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: کابینه نتانیاهو، در اقدامی سرشار از گمراهی و افترا، همزمان با روز جهانی آزادی رسانه ها، تعطیلی دفاتر شبکه در سراسر سرزمین های اشغالی را تصویب کرده است.

شبکه الجزیره با محکوم کردن این اقدام رژیم صهیونیستی، آن را مجرمانه و تجاوز به حقوق بشر در زمینه دستیابی به اطلاعات دانست و بر حق این شبکه در ارائه خدمات به بینندگان خود در سراسر جهان تأکید کرد و آن را مطابق با معاهدات بین المللی دانست.

شبکه الجزیره خاطرنشان کرد: اقدام رژیم اسرائیل در سرکوب کردن رسانه های آزاد با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایت هایش در زمینه کشتار و بازداشت روزنامه نگاران، ما را از انجام مسوولیت هایمان بازنخواهد داشت.

این شبکه قطری تأکید کرد: از ابتدای جنگ در غزه، بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی در راه انعکاس حقیقت به شهادت رسیده اند.

شبکه الجزیره همچنین ضمن محکوم کردن ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره زیرپا گذاشتن اصول فعالیت رسانه ای، بر پایبندی این شبکه به ارزش های مذکور در اصول اخلاق کاری و حرفه ای تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره پس از اعلام تعطیلی این شبکه
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی
  • نتانیاهو: درخواست حماس برای توقف کامل جنگ غزه را نخواهیم پذیرفت
  • گزارش یدیعوت آحارونوت درباره بن‌بست نظامی صهیونیست‌ها در غزه
  • وزیران تندرو کابینه اشغالگر حمله فوری به رفح را از نتانیاهو درخواست کردند
  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست
  • درخواست اساتید دانشگاه اموری برای اخراج رئیس دانشگاه