Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور روز پنجشنبه در نشستی با فعالان فضای مجازی آبادان بیان کرد: فضای مجازی به دلیل بالا بودن شمار مخاطبان یک فرصت و ظرفیت ویژه است که نقش تاثیرگذاری در مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو دارد.

وی افزود: باید از این ظرفیت برای تحقق اهداف مورد نظر به ویژه در زمینه اطلاع رسانی و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی به درستی استفاده کرد و مردم را برای انتخاب افراد صالح در انتخابات شورای اسلامی اسلامی شهر و روستا ، و فردی کارآمد در انتخابات ریاست جمهوری راهنمایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه آبادان گفت: از فعالان فضای مجازی انتظار می‌رود در زمینه آگاهی بخشی به مردم و تحقق حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات، مشارکتی فعال و اثربخش داشته باشند.

وی بیان کرد: صیانت و مقابله با برهم زنندگان آرامش انتخابات حق الناس است و نباید اجازه دهیم تا حاشیه‌های فضای مجازی ، بر این رویداد سیاسی مهم و سرنوشت ساز تاثیر بگذارد.

وی بر استفاده حداکثری از شبکه‌های مجازی برای ایجاد شور انتخابانی و مشارکت مردمی تاکید کرد و افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد موجب قدرت بخشیدن هر چه بیشتر به نظام و مایوس شدن دشمنان می‌شود. 

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور ادامه داد: انتخابات یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد و مهم نظام از اول پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون است و ملت ایران بیش از چهار دهه است که با شرکت در صحنه‌های انتخاباتی مختلف، نظر خود را در خصوص  مدیریت‌های خرد و کلان کشور اعمال می‌کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، همزمان در سراسر کشور ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خوزستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آبادان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خوزستان انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خوزستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آبادان اخبار کنکور دوره انتخابات فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود

صالح اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اثرگذاری فضای مجازی در شرایط امروز کشور اظهار کرد: امروز در کشور دو کلان مسئله ناظر به فضای مجازی داریم که باید بر روی آن کار کنیم.

وی افزود: کلان مسئله اول همبستگی اجتماعی و کیان ایران است بعضاً در فضای مجازی شاهد اخبار و مطالب نادرست هستیم که بحث همبستگی اجتماعی و سرمایه اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده و می‌تواند باعث مشکلاتی در کشور شود.

وی با بیان اینکه کلان مسئله دوم خانواده ایرانی است، تصریح کرد: خانواده ایرانی به مثابه یک کل منسجم است که یکی از محورهای اصلی آن تربیت است اما به نظر می‌رسد این نهاد اجتماعی در نسبت با فضای مجازی دچار اعوجاج شده است.

اصغری اضافه کرد: فضای مجازی یکی از فرصت‌های خانواده‌ها محسوب می‌شود که متأسفانه شاهد آن هستیم بعضاً مخاطرات آن در خانواده پررنگ شده است.

وی با بیان اینکه باید فعالیت‌های ترویجی را در قالب کمپین‌های مردمی جلو ببریم، اضافه کرد: ما در سازمان مرکز سواد مجازی سازمان سراج تلاش می‌کنیم گروه‌ها و مجموعه‌های مردمی را که دغدغه بهبود شرایط اجتماعی-خانوادگی را در مدل خرد را دارند همراهی کنیم و نیازهای آنان را برطرف کنیم.

مسؤول مرکز سواد سازمان فضای مجازی سراج تصریح کرد: جنس فعالیت‌های اجتماعی ارگانیک و مردم برای مردم را باید تقویت کنیم.

این مدرس دانشگاه بیان کرد: حاکمیت و دولت عزم خوبی برای حل مسائل حوزه رسانه و فضای مجازی دارند اما الگوی مردم برای مردم یک الگوی مکمل محسوب می‌شود.

وی گفت: نباید و نمی‌توانیم به عنوان یک جامعه پویا منتظر باشیم تا همه اقدامات از سوی ساختارهای دولتی انجام شود بلکه باید توان خود در سطح خرد تقویت کرده و با احساس مسؤولیت اجتماعی نسبت به مسائلی همچون خبر جعلی دغدغه داشته باشیم.

اصغری تاکید کرد: در جامعه باید الگوهای موفق کوچک را توسعه و رسانه‌ای نمائیم.

وی در پایان با بیان اینکه فضای مجازی ما باید انسجام اجتماعی را افزایش دهد نه اینکه این فضا باعث دو قطبی شدن جامعه و اختلاف در جامعه شود، ادامه داد: ایجاد کمپین ملی مواجهه با خبر جعلی یکی از فعالیت‌هایی است که امسال به آن می‌پردازیم.

کد خبر 6088323

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی