Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، سیدعباس صالحی در حساب رسمی خود در توییتر چنین نوشت: امام در قبال قیام بالسیف (مبارزه مسلحانه) قیام علی السیف را برگزید اما سلاح‌اش مردم بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره)، هیچ‌گاه در این باور تردید نکرد، حتی آن‌ شبانگاه که به زندان و  یا تبعیدش بردند و آن روزها که خیابان‌ها از گارد و تانک پر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صالحی در پایان تاکید کرد: او (امام) به مردم ایران ایمان داشت. نیازمند بازسازی این باوریم!

به گزارش ایرنا، چهاردهم خرداد ماه سال ۶۸، امام خمینی (ره) که با نَفَس برحقش بر کالبد ملت جان دوباره‌ای بخشیده بود، به دیار باقی شتافت. با گذشت سی و دو سال از آن تاریخ، همچنان این روز از تقویم یادآور عروج بزرگ‌مردی است که با بنیان ایدئولوژی حکومت‌داری اسلامی لرزه بر اندام ابرقدرت‌های غرب و شرق انداخت و کرامت و عزتمندی را به ملت ایران هدیه داد.

امروز با گذشت بیش از سه دهه از عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ملت ایران همراه و همگام با جمع کثیری از دیگر مسلمانان جهان همه ساله در نیمه خردادماه ضمن گرامیداشت این روز ، یاد و خاطر رهبر کبیر انقلاب را نیز گرامی می دارند.

برچسب‌ها سید عباس صالحی توییتر امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید عباس صالحی توییتر امام خمینی سید عباس صالحی توییتر امام خمینی اخبار کنکور امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد

ایسنا/لرستان امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: امام خمینی (ره) نه‌تنها به ایران و ایرانی هویت داد، بلکه به اسلام هویت داد.

حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) در جلسه استانی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: امام خمینی (ره) نه‌تنها برای مسلمانان، بلکه برای جهانیان و آزادگان الگو است.

وی ادامه داد: کسی را پیدا نمی‌کنیم که مدیون امام نباشد، جایگاهی که مراجع، علما و حوزه‌های علمیه پیدا کردند، مدیون امام هستند.

او اضافه کرد: بزرگداشت این امام هرچه باشکوه‌تر باشد، بُردی برای جهان اسلام و ایران است، بویژه بعد از عملیات «وعده صادق» این مراسم بیشتر زیر ذره‌بین می‌رود. همه باید تلاش کنیم این مراسم از نظر کمی و کیفی با شکوه برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی