Web Analytics Made Easy - Statcounter

اریک گارسیا می گوید که برای او، حضور در بارسلونا همانند یک رویاست.

اریک گارسیا، مدافع 20 ساله و اسپانیایی بارسلونا که به تازگی به این تیم پیوسته، در مصاحبه ای با اسپورت در مورد بازگشت به بارسلونا صحبت کرد. به گزارش طرفداری، اریک گارسیا در این مورد گفت:

خیلی مفتخرم که به بارسلونا برگشته ام. به نظر می رسد که همه چیز دوباره از اول شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز از اینجا شروع شد، وقتی که من بچه بودم و حال، من واقعاً به این که به بارسلونا برگشتم افتخار می کنم. برای من، کسی که با تماشای بازی های بارسا و بازی برای آن ها بزرگ شد، حضور در بارسلونا همانند یک رویاست. این جایگاهی است که همه می خواهند در آن قرار داشته باشند. پنج سال پیش روی سکوهای نیوکمپ نشسته بودم و فکر می کردم که یک روز من می توانم شانس بازی در آن را داشته باشم و حال واقعاً این شانس را دارم، فوق العاده است. من تمام توانم را برای این باشگاه خواهم گذاشت. آن ها وقتی که من بچه بودم، به من همه چیز دادند و حال مرا به باشگاه برگردانده اند، در نتیجه من خیلی به آن ها مدیونم.

 همچنین بخوانید:

رسمی؛ اریک گارسیا به بارسلونا پیوست

اریک گارسیا: از بچگی رویای من بازی برای تیم اصلی بارسلونا بود؛ خوشحالم که دوباره در خانه هستم

 

اخبار داغ 

پرونده مرگ "علی انصاریان" تازه باز شد! / علت دقیق مرگ چه بود؟! + ناگفته ها مهدی سیدعلی در طرفداری: در آسیا به داور اعتراض نمی کنیم چون AFC سخت گیر است؛ از داور تست کرونا نمی گیرند! خواننده ترک پاسخ ترانه خوانی والیبالیست ها را داد: آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران! جزییات جلسه هفت ساعته هیات مدیره استقلال با وزیر لوتار ماتئوس: گواردیولا با انتخاب آن ترکیب اولیه، قهرمانی اروپا را از منچسترسیتی و هوادارانش دزدید دنیل لوی و قول حفظ هری کین به آنتونیو کونته

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اریک گارسیا همه چیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم

لامین یامال یک سال پیش که 15 ساله بود برای بارسلونا به میدان رفت.

دانلود (16.2MB)

دیگر خبرها

  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم
  • اختلاف نظر بین بلینگام و شوامنی؛ اریک دایر بهتر است یا دایو اوپامکانو؟