Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی عسگری ظهر امروز سه شنبه در بازدید از پایانه مرزی مهران و دیدار با مسئولان استان اظهار کرد: ۳۰۰ هزار نفر اشتغال زایی توسط بنیاد برکت در نقاط مختلف کشور در سال جاری پیش بینی شده که برای استان ایلام پیش بینی ۶ هزار شغل در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: افزایش میزان اشتغال زایی در مناطق محروم و کمتر برخوردار در اولویت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عنوان کرد: ایجاد سایه بان، احداث مسجد و سرویس‌های بهداشتی، تجهیز و تکمیل زیرساخت‌های پایانه مسافربری برکت، ایجاد آبسردکن و تامین آب شرب سالم در این پایانه، تسهیل در تردد و توسعه مسیرهای دسترسی از جمله مصوبات این بازدید است که اجرای آنها در دستور کار بنیاد برکت قرار گرفت.

تولید ۵۰ میلیون دوز واکسن

عسگری همچنین در دیدار با امام جمعه ایلام بیان کرد: بنیاد برکت آمادگی احیای ۳۰۰ قنات و آبرسانی به ۵۰۰ روستای استان ایلام را دارد که باید مسئولان آبفا و امور عشایر استان ایلام مناطق دارای اولویت را مشخص کنند.

وی گفت: در موضوع واکسن کرونا بنیاد برکت تا پایان خردادماه سه میلیون دوز واکسن و تا شهرویورماه ۵۰ میلیون دوز تولید و ذخیره سازی خواهد داشت

کد خبر 5227349

منبع: مهر

کلیدواژه: علی عسگری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره ایلام انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان آمار کرونا چالش شایستگی اردبیل سیدابراهیم رئیسی اراک مشارکت مردم در انتخابات واکسن کرونا عکس استانها امام خمینی ره بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جشن‌های دهه کرامت از پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت در حرم حضرت معصومه آغاز می‌شود و از سه روز مانده به میلاد حضرت معصومه (س) برنامه‌هایی به همین مناسبت به ویژه برای بانوان برنامه ریزی شده است.

یکی از این برنامه‌ها اجتماع عظیم و جشن ملی است که در روز میلاد حضرت معصومه برگزار می‌شود.

امسال با توجه به حملات رژیم صهیونیستی به غزه، مسئله دختران فلسطین نیز در دهه کرامت مورد توجه قرار می‌گیرد.

دهه کرامت (۱۴۰۳) از جمعه ۲۱ اردیبهشت تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود. دهه کرامت یازده روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در ۱ ذی‌القعده آغاز می‌شود و با ولادت امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب