Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین ستاد الکترونیک انتخاباتی سید ابراهیم رییسی با عنوان "رییسی جوانان" با هدف ایجاد بستر مناسب اطلاع رسانی و نشر اخبار در فضای مجازی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امین کیانی رییس ستاد جوانان سید ابراهیم رییسی درباره برنامه‌های اولین ستاد الکترونیک انتخابات کشور گفت: با توجه به استفاده اقشار مختلف جامعه بویژه قشر جوان به فضای الکترونیکی و تلفن‌­های همراه و از طرف دیگر شیوع کرونا  ضرورت توجه به شیوه‌های نوین تبلیغاتی بیش از گذشته احساس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین کمیته عملیات رسانه ستاد مرکزی جوانان برآن شد تا پایگاه اطلاع رسانی و نشر اخبار تولیدی را بر بستر فضای الکترونیکی و تبلیغ الکترونیک ایجاد کند.

وی ایجاد بستر مناسب اطلاع رسانی و نشر اخبار  را از اهداف این ستاد اعلام کرد و گفت: تلویزیون اینترنتی، سامانه همکاری با ستاد جوانان، کمپین دعوت میلیونی، سامانه ستادهای الکترونیکی سید ابراهیم رییسی، اقلام تبلیغاتی، رصد انتخابات و خبرنامه ستاد الکترونیک انتخاباتی سید ابراهیم رییسی از امکانات این پایگاه اطلاع رسانی در فضای مجازی است.

ستاد الکترونیک انتخاباتی  سید ابراهیم رییسی با عنوان رئیسی جوانان صبح امروز با حضور احمد امیرآبادی فراهانی رییس ستاد اقشار و نماینده مردم قم، امین کیانی رییس ستاد جوانان و با حضور جمعی از فعالان ستادهای جوانان در ساختمان مرکزی ستاد سید ابراهیم رییسی واقع در خیابان پرچم رونمایی شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییسی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ستاد الکترونیک انتخاباتی سید ابراهیم رییسی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: با بررسی جدیدترین و آخرین نقشه‌های هواشناسی و به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها که با رعدو برق، احتمال تگرگ و وزش باد نسبتاً شدید نیز همراه خواهد شد.

وی افزود: به دلیل احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و مخاطراتی که به همراه خواهد داشت هشدار نارنجی فقط برای روز جمعه صادر شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: اطلاع رسانی‌های لازم به مسئولان استانی و نیروهای ذیربط انجام شد و اطلاع رسانی‌های لازم در استان صورت گرفت.

رحمان نیا افزود: احتمال آبگرفتگی و لغزندگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در استان وجود دارد بنابراین شهروندان در کنار حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

کد خبر 6095160

دیگر خبرها

  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد