Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در این سمینار اظهار داشت: این سمینار نتیجه هفت وبینارهای و یک نشست علمی در هفته گذشته است توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) برگزار شده است.
حجت الاسلام علی کمساری با بیان اینکه اساتید و اندیشمندان حوزه و دانشگاه در داخل و خارج از کشور مباحث مختلفی را در خصوص اندیشه و نوع نگاه امام راحل در وبینارهای مختلف مطرح کرده اند، افزود: این برنامه ها به دلیل محدودیت هایی که کرونا ایجاد کرد به صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این سمینار و وبینارهای مختلف طی هفته گذشته با شرکت شخصیت های علمی ادیان، ملیت ها و کشورهای مختلف برگزار شده است.
کمساری در ادامه با بیان اینکه امام خمینی(ره) به عنوان ابرمرد تاریخ معاصر ایران نهضت بزرگی را ایجاد کرد، بیان داشت: نهضت امام راحل به دنبال اصلاح زندگی دنیوی و صلاح اخروی مردم ایجاد شد.
وی ابراز کرد: امام راحل با قرائت جدیدی از اسلام توانست مردم را گرد خود آورد و طاغوت زمان خود را از بین ببرد.
کمساری با تاکید بر اینکه امام راحل معتقد بود مردم باید حاکم برسرنوشت خود باشند، افزود: از نظر ایشان مردم حق تعیین سرنوشت و حاکمیت خود را دارند و با هر عملی که این حق مردم را ضایع کند به شدت مخالف بودند.

کمساری با بیان اینکه امام راحل فرامکانی و تاریخ ساز بود و به هیچ عنوان محدود به زمان و مکان خاصی نبود، تصریح کرد: مخاطب امام راحل در مرحله اول مردم ایران بود ولی مخاطب اصلی آن آزادی خواهان، حقیقت جویان و حق طلبان کل جهان بوده و هست.
وی تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند راه، اندیشه و خط امام هستیم.

امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ به ملکوت اعلی پیوست.

برچسب‌ها امام خمینی حرم امام خمینی رحلت امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام خمینی حرم امام خمینی رحلت امام خمینی امام خمینی حرم امام خمینی رحلت امام خمینی اخبار کنکور امام خمینی امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • ۶ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل