Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران قرار است در ادامه دیدار‌های خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در بحرین به مصاف هنگ کنگ برود و درصدد است تا مقابل حریف شرق آسیایی خود به پیروزی برسد.

درحال حاضر تیم ملی ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ کروات با کسب ۶ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی است و پایین‌تر از بحرین و عراق قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان:

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش( کاپیتان)، احمد نوراللهی، مهدی طارمی، وحید امیری، محمد حسین کنعانی زادگان، علی قلی زاده و سردار آزمون.

ترکیب تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ:

یاپ یونگ، تسوی وانگ، فونگ هینگ، هلیو ژوزه، هانگ یانگ، سانگ مینگ، اور ماتو، دیگو موریر، لئونک کون، چان شینیچی و تانگ کین من.

این دیدار ساعت ۱۹ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

اسکوچیچ: امیدوارم دست پر از بحرین برگردیم/ تلاش می‌کنیم تا مردم ایران خوشحال شوند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترکیب تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران مقدماتی جام جهانی هنگ کنگ تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال هلند، شامگاه یکشنبه تیم‌های فوتبال «فاینورد» و «زووله» به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه پر گل ۵ بر صفر به سود فاینورد به پایان رسید.

گل‌های فاینورد در این بازی را «آیاسه یوئدا »(۳۳)، «ایوانوسک »(۴۱)، «سانتیاگو خیمنز »(۶۷، ۸۲) و «لوتشارل گیرترویدا »(۸۰) به ثمر رساندند.

علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی فاینورد در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۵۷ وارد زمین شد.

فاینورد با این پیروزی ۷۸ امتیازی شد. پیش از این دیدار هم آیندهوون با برتری برابر «اسپارتا روتردام» قهرمانی خود را در لیگ برتر هلند قطعی کرد. فاینورد در رده دوم قرار دارد و توئنته هم با ۶۳ امتیاز سوم است.

کد خبر 6097720

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس