Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ ۱۱ بازیکن خود را برای دیدار مقبل هنگ‌کنگ در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین مشخص کرد.

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، سعید عزت الهی، علیرضا جهانبخش( کاپیتان)، احمد نورالهی، مهدی طارمی، وحید امیری، محمد حسین کنعانی زادگان، علی قلی زاده و سردار آزمون قرار است برای تیم ملی به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکات جالب این ترکیب به قرار زیر است:

*اسکوچیچ در چهارمین تجربه سرمربیگری خود در تیم ملی ایران چهارمین ترکیب متفاوت را به میدان فرستاد.

*ایران در این بازی با آرایش ۲-۴-۴ خطی به میدان می‌رود. شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی بازی می‌کنند.وحید امیری مانند پرسپولیس در تیم ملی هم مدافع چپ است و جای میلاد محمدی را گرفته و صادق محرمی به سمت راست خط دفاعی بازگشته است.سعید عزت‌اللهی در کنار احمدنوراللهی، ۲ هافبک تدافعی ایران هستند. علیرضا جهانبخش و علی قلی‌زاده ۲ بازیکن سمت راست و چپ خط هافبک به شمار می‌روند و در نهایت زوج مهدی طارمی و سردار آزمون هم مهاجمان ما خواهند بود.

*علیرضا بیرانوند مانند بازی با سوریه گلر اصلی تیم ملی است و توانست گوی سبقت را از امیر عابدزاده و ۲ گلر دیگر برباید.

*احسان حاج صفی در زمان اسکچیچ مهره اصلی تیم ملی بود اما حالا کاپیتان جایی در ترکیب اصلی ندارد.

*به جز کنعانی زادگان، امیری و نوراللهی که هر سه بازیکن پرسپولیس هستند هیچ بازیکناز لیگ ایران در ترکیب اصلی نیست و هشت نفر دیگر همگی لژیونر هستند.

*علیرضا جهانبخش برای اولین بار به عنوان کاپیتان و البته با شماره هفت در ترکیب تیم ملی حضور پیدا می کند. او مدتها بود که از ترکیب تیم ملی به دور بود.

*سعید عزت اللهی با ۲۴ سال جوان ترین و حید امیری با ۳۳ سال مسن ترین بازیکن تیم ملی به شمار می روند.

*میانگین سنی تیم ملی در بازی امروز ۲۷.۵۴ سال است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی ایران صادق محرمی علیرضا جهانبخش احسان حاج صفی باشگاه پرسپولیس تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ صادق محرمی علیرضا بیرانوند علیرضا جهانبخش هنگ کنگ وحید امیری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!

به گزارش ورزش سه دانیال اسماعیلی فر که مثل بازی های قبلی پرسپولیس در نقش مدافع راست در ترکیب اصلی این تیم مقابل ایرالکو حاضر شده بود با بیماری در این دیدار به میدان رفت. 

شرایط این بازیکن به گونه ای بود که حتی در زمان گرم کردن قبل از بازی هم صدای خس خس سینه او شنیده می شد. 
به نظر می رسد دانیال با وجود بیماری  در ترکیب تیمش قرار گرفته بود چرا که مدام سرفه هم می کرد و از نظر تنفسی مشکل داشت. 
اسماعیلی فر بعد از حضور فرشاد فرجی در زمین یک خط جلوتر رفت و در پست وینگر راست بازی کرد که فروغ لازم را نداشت. 

او با وجود بیماری و سرفه هایش تا دقیقه 120 هم در زمین ماند و یکی از پنالتی های تیمش را از دست داد تا از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند. 

اسماعیلی فر که به دلیل محرومیت بازی سپاهان را از دست داده امروز در تمرین ریکاوری هم حاضر نبود تا شرایط جسمانی اش به حالت عادی برگردد.

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟