Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-30@15:06:36 GMT

گومیس و جووینکو مقابل استقلال بازی می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۳۲۶۲

گومیس و جووینکو مقابل استقلال بازی می‌کنند



دو ستاره الهلال در فصل آینده ماندگار شدند.

به گزارش فارس، شبکه «ورزشی ابوظبی» امارات خبر داد مسئولان باشگاه الهلال تصمیم گرفتند تا گومیس ستاره فرانسوی و جووینکو ستاره ایتالیایی تیم در فصل آینده بمانند.

الهلال رقیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. بازی های این مرحله طبق اعلام AFC در اواخر شهریور ماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم سعودی اخیرا با لئوناردو ژاردیم سرمربی سابق موناکو قراردادی یک ساله به ارزش 200 میلیارد تومان کرد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. حدود دو هفته پیش او در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن با خطا بر روی بردلی بارکولا در پشت محوطه جریمه از زمین بازی اخراج شد و همین کارت قرمز منجر به این شد که پاری سن ژرمن به بازی برگردد و به مرحله بعد صعود کند.

پس از آن ستاره اروگوئه‌ای خط دفاع در مقابل رئال مادرید هم کامل بازی کرد. دیداری که با پیروزی ۳-۲ مادریدی‌ها به پایان رسید و آبی‌اناری‌ها را از قهرمانی دور کرد.

پس از یک هفته بارسا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف والنسیا رفته است. در حالی‌که بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد، در دقیقه ۳۷ دورو در سمت راست محوطه جریمه بارسلونا صاحب توپ شد. او مقابل دروازه قرار نداشت اما آرائوخو با تکلی بی‌مورد او را سرنگون کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد. پس از چند ثانیه په‌په‌لو پشت توپ قرار گرفت و با فریب تراشتگن دروازه بارسلونا را باز کرد تا تیم ژاوی هرناندز در خانه یک گل عقب بیافتد.

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029