Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاه قليان گفت: نشست بصیرت ‌افزایی با هدف کمک به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به همت کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخشهر برگزار می شود.

«مهدی شاه قلیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: نشست بصیرت ‌افزایی با هدف کمک به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به همت کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخشهر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخشهر ادامه داد: این نشست بصیرتی با حضور دکتر «احمدرضا بسیج» در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: این ویژه برنامه روز پنج شنبه ۱۳ خرداد ماه جاری با حضور جوانان مسجدی و مردم برگزار می شود.

 

شاه قلیان تصریح کرد: این برنامه به دلیل شیوع کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر ادامه داد: پایگاه بسیج، هیئت امنا و جوانان عضو کانون در برگزاری این نشست همکاری دارند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی نشست بصیرت افزایی کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی مسجد امام حسن مجتبی فرخشهر برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه

دریافت 40 MB کد خبر 6090924

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری