Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنری اعتقاد دارد ترکیب آرسنال از وست هم و لسترسیتی بهتر است. 

تیری آنری در شرایط فعلی آینده آینده درخشانی برای آرسنال متصور نیست. 

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، آنری عضوی از تیم آرسنالی بود که در فصل ۴-۲۰۰۳ قهرمان لیگ برتر شد و توپچی ها از آن پس رنگ قهرمانی در لیگ را ندیدند. در پایان فصل گذشته، میکل آرتتا تیم را در رده هشتم قرار داد تا آرسنال برای نخستین بار طی ۲۵ سال اخیر، سهمیه مسابقات اروپایی را کسب نکرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنری می گوید شاید انتظار برای قهرمانی مجدد آرسنال در لیگ برتر مدت ها طول بکشد.

مقایسه کردن دوران های متفاوت را دوست ندارم. مردم این کار را انجام می دهند و من می دانم که ما در دوران متفاوتی به سر می بریم، این نسل متفاوتی است و فناوری تغییر کرده، دید موجود نسبت به فوتبال تغییر کرده و تیم ها به نحو متفاوتی آماده حضور در بازی ها می شوند. آرسنال در سال های اخیر موفق نبوده است و خبری از کسب جام نیست اما این تیم اصلا نزدیک سطحی که بخواهد برای قهرمانی در لیگ تلاش کند نیست. اما می توان این حرف را در مورد خیلی از تیم ها زد. دیدید که لیورپول ۳۰ سال برای قهرمانی منتظر ماند. این روند حتی برای تیم های بزرگ هم طول می کشد. من امیدوارم آرسنال به رقابت برگردد چون درست است که در نهایت یک قهرمان خواهیم داشت، ولی خوب است که تیم حداقل برای قهرمانی رقابت کند. 

آنری در پاسخ به این که آیا یک مهاجم جدید می تواند شرایط را در آرسنال عوض کند، گفت:

همان طور که منچسترسیتی امسال به ما نشان داد، از هر جایی می توان به گل رسید. چه کسی فکرش را می کرد منچسترسیتی بتواند بدون (سرخیو) آگوئرو قهرمان لیگ شود؟ به همین جهت فکر می کنم اگر سبک خاصی داشته باشید، می توان مسئولیت گلزنی را بین پست های مختلف تقسیم کرد. در فوتبال مدرن، همیشه این مهاجم شماره ۹ نیست که باید گلزنی کند. آیا آرسنال ترکیب بهتری نسبت به وست هم دارد؟ من می گویم بله. آیا ترکیب شان از لسترسیتی هم بهتر است؟ به نظرم بله ولی می بینیم که لستر هنوز از آن ها جلوتر است. با وجود این که آرسنال ترکیب منچسترسیتی، چلسی یا منچستریونایتد را ندارد، ظرفیت این را دارد که لیگ را در رتبه های بالاتری به پایان برساند. 

اخبار داغ 

پرونده مرگ "علی انصاریان" تازه باز شد! / علت دقیق مرگ چه بود؟! + ناگفته ها حضور پنجعلی در ترکیب با پیروزی 4-1 بر سیدجلال! / نتایج تیم منتخب قرن (9) مهدی سیدعلی در طرفداری: در آسیا به داور اعتراض نمی کنیم چون AFC سخت گیر است؛ از داور تست کرونا نمی گیرند! خواننده ترک پاسخ ترانه خوانی والیبالیست ها را داد: آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران! رسمی؛ سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر شد رونالد کومان در بارسلونا ماندنی می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم

آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام به برتری 3-2 دست یافت و موقتا صدرنشین لیگ شد.

دانلود (75.6MB)

دیگر خبرها

  • حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال / فیلم
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • آنری: در مورد رئال مادرید، هزاران «اما و اگر» وجود دارد اما آن‌ها کار خودشان را می‌کنند
  • کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • تام و جری در دنیای واقعی (فیلم)
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید