Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:34:32 GMT

اسکوچیچ: دیگر نباید روی زمین فاجعه تمرکز کنیم

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۳۹۴۱

اسکوچیچ: دیگر نباید روی زمین فاجعه تمرکز کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید از عملکرد شاگردانش رضایت دارد و با همین انگیزه جلو خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از برد 3 بر یک مقابل هنگ کنگ در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

 

**فقط از گل خورده رضایت نداشتم
تنها موضوعی که از آن رضایت نداشتم، گلی بود که دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید اجازه بدهیم که گل بخوریم. به بازیکنان کلیدی استراحت دادیم تا در این وضعیت آب و هوایی، به آنها فشار نیاید.

 

 

 


**اطلاعات کمی از هنگ کنگ داشتیم
تیم هنگ کنگ مدت زیادی بود که بازی انجام نداده بود و اطلاعات کمی در خصوص این تیم داشتیم. برتری خود را در طول مسابقه حفظ کردیم و فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم. هر کسی این دیدار را می دید متوجه می شد که ایران عملکردی مطلوب داشته است.

 


**اعتراض برای تغییر زمین مسابقه؟
 زمان کافی برا بهتر شدن این زمین وجود ندارد. گفتنی ها را دیروز گفتم و لزومی نمی بینم تکرار کنم. زمین مسابقه فاجعه بود.  انتظار داشتیم شرایط بهتر باشد. چیزهایی که قبلا اعلام کردم، دیگر بیان نمی کنم و در واقع نمی‌توان چیزی را تغییر داد. جالب اینکه یک تیم روی این زمین بازی نمی کند اما لزومی نمی بینم دیگر روی زمین تمرکز کنیم.

 

 

 

 


**تمرکزمان روی بازی با بحرین است
در هر دو نیمه فشار را  بر روی حریف حفظ کردیم اما در محوطه جریمه کیفیت نامطلوبی داشتیم. باید تمرکز مان را حفظ کنیم. پیش از این تمام فکرمان بر روی دیدار برابر هنک کنگ بود و نتیجه خوبی کسب کردیم. اما  اکنون تمرکزمان فقط بر روی دیدار برابر بحرین است. بازی مقابل هنگ کنگ تمام شده است. ما بازی به بازی پیش می رویم. باید به اندازی کافی باهوش باشیم. ریکاوری کاملی باید انجام دهیم تا برای دیدار برابر بحرین آماده شویم.

 


**هماهنگ نبودن بازیکنان تیم ملی؟
ما بازیها را نمی خواهیم  با یکدیگر قاطی کنیم. هر بازی متفاوت است. اکنون تمرکزمان بر روی بازی با بحرین است و به بازیهای جلوتر فکر نمی کنیم.

 


**به قدرت خود ایمان داریم
 تیم خوبی داشته و به قدرت خود ایمان داریم و می دانیم چطور از موانع رد شویم و مشکلات را حل کنیم.

تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ سرمربی هنگ کنگ تیم ملی بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت که اوسمار یکی از گزینه‌های مناسب برای فصل آینده پایتخت محسوب می‌شود اما انتخاب سرمربی باید به پایان فصل موکول شود. - اخبار ورزشی -

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عنوان کرد: خوشبختانه پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و جدا از اینکه نتایج قابل قبولی گرفته فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارد. تمرکز بازیکنان باید فقط روی تیم خودشان باشد و با ادامه این روند قهرمانی دور از دسترس نیست. پرسپولیس در حال حاضر آرامش مناسبی دارد و خوشبختانه جذب بازیکنان جدید هم توانست روند این تیم را در حالت مثبتی قرار دهد.

وی در خصوص مصاحبه برخی از بازیکنان و مربیان استقلال در مورد پرسپولیس گفت: بهترین کار این بود که بازیکنان پرسپولیس جواب مصاحبه‌ها و بیانیه‌های باشگاه استقلال را ندهند. در استقلال جو مناسبی وجود ندارد و کادرفنی با مدیریت باشگاه مشکل دارد ولی پرسپولیس در آرامش مطلق به سر می‌برد.

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص بحث ماندن اوسمار در پرسپولیس برای فصل آینده اظهار داشت: اگر پرسپولیس قهرمان شود باید دید چه فضایی ایجاد خواهد شد و اگر هم قهرمان نشود باز هم باید منتظر ماند و دید چه وضعیتی به وجود می‌آید. نمی‌توان اتفاقات آخر فصل را پیش‌بینی کرد، به نظر من بحث انتخاب سرمربی باید به پایان فصل موکول شود ولی طبیعتاً اوسمار می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب پرسپولیس برای هدایت این تیم باشد.

منافی یادآور شد: پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ باید مثل سال گذشته با تمرکز بالا، فقط روی بازی‌های خودش تمرکز کند. در حال حاضر تیم آرامش دارد و می‌تواند با ادامه همین روند قهرمان شود. نقش هواداران و پیشکسوتان هم در حمایت از تیم بسیار مهم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • بارندگی های سرباز خسارت فاجعه بار نداشت
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد