Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام غلامی گفت: زنده نگه داشتن تفکر امام راحل در گرو گفتمان سازی انقلاب است که باید با این شیوه و روش تفکر امام راحل را جهانی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران، حجت الاسلام «یدالله غلامی» امروز (13 خرداد) در جمع مدیران و روسای گلوگاه در محل دادگستری این شهرستان با تسلیت ارتحال امام راحل اظهار کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی بی نظیر برای ایران اسلامی و جهان بود که همچنان از محبوبیت در جهان برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران افزود: برگزاری سالگرد ارتحال امام(ره) در واقع زنده نگه داشتن رای و نظر امام در سطح کشور و دنیاست که نباید به دست فراموشی سپرده شود.

 

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی جامع و برجسته بود که با تفکرات ژرف و برجسته خود و با پیروزی انقلاب اسلامی ایران قدرت شرق و غرب را در هم ریخت و جمهوری اسلامی ایران را بنا نهاد که در برابر تمام ابرقدرتها ایستاده است.

 

حجت الاسلام غلامی گفت: زنده نگه داشتن تفکر امام راحل در گرو گفتمان سازی انقلاب است که باید با این شیوه و روش تفکر امام راحل را جهانی کنیم.

 

وی با بیان اینکه امام شخصیت فرازمانی داشت؛ تاکید کرد: امروز باید برای اصل اسلام کار کنیم و در ادامه راه امام راحل با تبعیت از رهبری در مسیر ولایت باشیم؛ زیرا  تمام سخنرانی های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حول محور اسلام و عقلانیت و بصیریت افزایی است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران تصریح کرد: اسلام جامع است و تمام درخواست های مردم را پاسخ می دهد و امام با پشتوانه اسلام و حقیقت دین، انقلاب و کشور را اداره می کرد.

 

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: زنده نگه داشتن تفکر امام راحل در گروه سخن گفتن در زمینه انقلاب و گفتمان سازی انقلابی است و همه ما باید در کنار شناخت حالات سیاسی امام، جنبه های عرفانی، روحی، علمی و اجتماعی امام را هم مد نظر قرار دهیم.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران امام راحل گفتمان سازی انقلاب گفتمان سازی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت

با همکاری معاونت رفاه زائرین حرم مطهر، اداره روشنایی و مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در آستانه ایام دهه کرامت، کتیبه‌های دست نویس اجرا و آماده نصب در سر در ایوان های صحن انقلاب و آزادی حرم مطهر است.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز به جزئیات تهیه و نصب این کتیبه‌ها اشاره کرد و گفت: معاونت رفاه زائرین حرم مطهر رضوی در تمام مناسبت های مذهبی اعم از میلاد و شهادت های ائمه اطهار(ع)، کتیبه‌های متنوعی را تهیه و در ایوان‌های بارگاه منور رضوی نصب می‌کند.

امیر خالقی، تصریح کرد: امسال نیز همزمان با فرا رسیدن ایام میلاد با برکت ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) و دهه کرامت، از یک هنرمند حرفه ای دعوت کردیم تا کتیبه هایی را در ابعاد ۱۶ در ۸ به صورت دست نویس آماده کند.

وی خاطر نشان کرد: این کتیبه‌های دست نویس، مزین به اشعار مرتبط و متن سلام به حضرت رضا(ع) است که امروز ۱۰ اردیبشهت ماه کار آماده سازی آن به اتمام رسیده است و در ایام دهه کرامت در ایوان‌های یاد شده نصب و در معرض دید زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) قرار خواهد گرفت.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • دانشجویی که فرمانده جنگ بود
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد