Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از برتری تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ اظهار داشت: برای شروع تورنمنت از نتیجه این بازی خیلی راضی‌ هستم چون شرایط آب و هوایی در بحرین سخت است و ما به خوبی از پس این مسابقه بر آمدیم.

وی افزود: با تیمی بازی داشتیم که در اکثر مسابقه در یک سوم زمین خودش بازی می‌کرد و همین کار ما را سخت می‌کرد، در واقع حریف ضد فوتبال به نمایش می گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بازی را با نتیجه خوبی تمام کردییم و به بازیکنان کلیدی تیم هم استراحت دادیم که فشار همه مسابقه روی آنها نباشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد: تنها چیزی که از آن رضایت نداشتم دریافت گل بود. ما نباید گل‌های شبیه به این را دریافت کنیم و در تمام بازی باید تمرکزمان را حفظ کنیم.

اسکوچیچ یادآور شد: از آنجا که هنگ‌کنگ مدت زیادی بود بازی نداشت، ما اطلاعات کمی از این تیم داشتیم اما برتری را در طول بازی حفظ کردیم. ما شانسهای خوبی برای گلزنی داشتیم و اگر کسی بازی را می‌دید متوجه می‌شد چه تیمی دست بالاتری در این دیدار دارد.

وی در خصوص انتقاداتی به زمین چمن بازی داشت و با توجه به اینکه دیدار آخر ایران و عراق باید در همین زمین برگزار شود آیا درخواستی برای ترمیم چمن این استادیوم دارند یا خیر گفت: فکر می‌کنم زمان کافی برای بهتر شدن این زمین وجود ندارد. من انتظار داشتم شرایط مسابقه برای همه تیم‌ها یکسان باشد. ما و عراق در این زمین بازی می‌کنیم ولی تیم‌های دیگر در این زمین بازی نمی‌کنند. در مورد مسائل دیگر هم قبلا صحبت کردم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: ما در هر دو نیمه فشار را روی تیم حریف حفظ کرده بودیم، هر دو محوطه جریمه کیفیت چمن خوبی نداشت ولی کار دیگری از دست ما بر نمی‌اید و ما باید تمرکزمان را حفظ کنیم و کارمان را انجام بدهیم.

اسکوچیچ در خصوص اینکه آیا تمرکزش روی دیدار آینده است یا خیر گفت: بله تمام تمرکز ما روی بازی با بحرین است. بازی قبلی با (هنگ‌کنگ) تمام شده است. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و باید به اندازه کافی باهوش باشیم. از امشب تمرینات بازسازی و ریکاوری را انجام می‌دهیم تا تورنمنت را با موفقیت تمام کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ملی در بازی های آینده بهتر خواهد شد یا خیر عنوان کرد:ما نمی‌خواهیم مسابقات را با هم قاطی کنیم. هر بازی داستان متفاوت با خودش را دارد. تمرکز ما در حال حاضر رویی دیدار با بحرین است و سعی نمی‌کنیم از حالا به بازی‌های بعد فکر کنیم. ما تیم خوبی داریم، به قدرتمان ایمان داریم و می‌دانیم باید چگونه از موانع رد شویم و مشکلات را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: گل تاریخی هنگ‌کنگ در شب کاپیتانی سه ایرانی!

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ هنگ کنگ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال

به گزارش ورزش سه، میروسلاو کلوزه مهاجم سال نه چندان دور لاتزیو و بایرن مونیخ و بهترین گلزن تاریخ جام جهانی فوتبال که مدتی قبل به عنوان مربی جوانان بایرن مونیخ مشغول به کار بود، قصد دارد به فوتبال برگردد. 

کلوزه در گفتگو با پادکست مدیا ۳۶۵ درباره دوران مربیگری مورد نظرش گفت: چیزی که تجربه کردم با چیزی که فکر می‌کردم تفاوت زیادی داشت اما انسان قرار نیست در رویاهایش زندگی کند. بلکه ماها باید از پیشنهاداتی که مقابلمان به وجود می‌آید استفاده کنیم. من در دوران بازیگری‌ام مربی خاصی نداشتم که از لحاظ تاکتیکی و شخصیتی من را آموزش دهد. البته با فن‌خال در بایرن مونیخ از لحاظ فنی ارتباط خوبی می‌گرفتم اما هرگز از لحاظ شخصیتی با یکدیگر ارتباط نداشتیم.

این مرد ۴۵ ساله در ادامه توضیح داد: من در سال‌های پایانی فوتبالم هرگز مهاجم خوبی نبودم اما توانایی بازی کردن در این پست را داشتم و به تیمم کمک می‌کردم. با این حال مربیگری هم همین است. 

اکنون این احتمال وجود دارد که میروسلاو کلوزه مجدداً به عنوان مربی آکادمی بایرن مونیخ در زابنر اشتغاسه محل کمپ باواریایی‌ها‌ مشغول کار شود و با رالف راگنینگ سرمربی احتمالی بایرن مونیخ در فصل بعد ارتباطش را گسترش دهد.

دیگر خبرها

  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!