Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام علیرضا فاطمی نژاد عصر پنجشنبه در نشست خبری در محل ستاد انتخابات آیت‌اله رئیسی در اهواز بیان کرد:امروز یکی از مشکلات عمده جوانان تشکیل خانواده و تامین مسکن حداقل است که از برنامه‌های اصلی رئیسی تولید یک میلیون مسکن در هر سال با تسهیلات و کمترین بهره است.

وی گفت: در این فضای جامعه تمییز شعارهای حقیقی از غیرحقیقی دشوار است که رسانه‌ها، نقش موثری در تشخیص انتخاب نامزد اصلح و فرد شایسته دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امید است با نقش آفرینی رسانه‌ها، نخبگان و شخصیت‌های علمی کشور در انتخابات امسال شاهد حضور پرشور مردم باشیم چرا که ملت پشتوانه این انقلاب اسلامی هستند.

رییس ستاد انتخابات رئیسی در خوزستان ادامه داد: شخصیت نواندیش و فقیه رئیسی و به ویژه ساده زیستی وی باعث شد در زمینه حمایت از وی گام برداریم چرا که شخصیت آیت اله رئیسی در تراز انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در تمامی انتخابات در جمهوری اسلامی ، حضور مردم تعیین کننده بوده و نظام جمهوری اسلامی ایران از روز تاسیس تاکنون مبتنی بر آرای مردم بوده و این تفاوت بزرگ و اساسی انتخابات ایران با نظام های جهان است ؛ حتی فقیه جامع الشرایط که طبق اصل قانون اساسی مشروعیت خود را از قرآن و از روایات اهل بیت(ع) می‌گیرد نیز برای تکمیل حضورش در جامعه نیازمند آرای مردم است.

حجت الاسلام فاطمی نژاد با بیان اینکه در تمامی ارکان نظام آرای مردم مهم است  گفت: مشروعیت برگرفته از آیات و روایات ، و فعلیت بخشیدن به ولایت فقیه، مقبولیت است که این مقبولیت مبتنی بر آرای مردم است.

وی گفت: اکنون در شرایط حساسی قرار داریم؛ فشار اقتصادی زیادی بر مردم وارد شده و در یک سال اخیر سفره‌های مردم نیز به شدت کوچک شده است.

رییس ستاد انتخابات رئیسی در خوزستان ادامه داد: متاسفانه عملکرد هشت ساله دولت، ناموفق بوده و حتی این دولت در سیاست خارجه نیز موفق نبوده و به همین جهت  این انتخابات، انتخابات بسیار ویژه و حساسی است چرا که باید یک رییس جمهور در تراز انقلاب اسلامی انتخاب شود.

وی افزود: در دولت‌های گذشته انتظارات مردم برآورده نشده و تنها در دوره اول ریاست جمهوری احمدی نژاد، تا اندازه ای به گروه مستضعف جامعه توجه شد.

حجت‌الاسلام فاطمی نژاد بیان‌کرد: هر فردی می‌تواند با کسب حداکثر آرای مردم انتخاب شود اما در شرایط کنونی نیاز به رییس جمهوری داریم که در تراز انقلاب باشد و توانمندی‌ لازم را برای مدیریت عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی داشته باشد؛ یکی از مهمترین ویژگی‌های سید ابراهیم رئیسی عملکرد وی در دستگاه قضا و آستان قدس رضوی و کلام صادقانه است.

وی ادامه داد: مسوولان فعلی، از مردم فاصله گرفته‌اند و جلسات خود را در اتاق‌های شیشه‌ای برگزار می‌کنند در حالی که مردم از رانت ، اختلاس و اختصاص منابع برای افراد خاص خسته شده‌اند.

رییس ستاد انتخابات رئیسی در خوزستان افزود: آیت اله رئیسی عدالت محور است و برای تحقق عدالت آمده است، همانگونه که در ۲ سال گذشته در قوه قضاییه با امثال طبری برخورد کرد.

حجت‌الاسلام فاطمی نژاد همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر سیاست ابراهیمی رئیسی برای ادامه مذاکرات با غرب گفت: مذاکرات ایران با غرب حتی در دوران جنگ تحمیلی و قبل تر از آن نیز وجود داشته اما اینکه چگونه با غرب وارد مذاکره شویم که حاصل آن پیشرفت و توسعه و کمک به اقتصاد باشد، دارای اهمیت است اما نباید همه  مشکلات کشور را به تحریم‌ها ربط دهیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، و نیز ۲ انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، همزمان ۲۸ خرداد جاری در کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی مشارکت انتخاباتی خوزستان انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی اهواز پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی مشارکت انتخاباتی خوزستان انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی اهواز اخبار کنکور ستاد انتخابات حجت الاسلام فاطمی نژاد آرای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی یک قانون جدید ابلاغ کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را که در جلسه علنی ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به قوه قضائیه، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

دیگر خبرها

  • محسن رضایی زیر ذره‌بین؛ از دوستی قدیمی با قالیباف تا تغییر استراتژی!
  • استراتژی جدید برادر محسن؟ / رای اصولگرایی به رضایی برای زدن قالیباف
  • معاون رئیسی: دارایی بلوکه شده در عراق نداریم
  • رئیسی: از قیمت کالا‌ها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم / تورم روز به روز کاهشی می‌شود
  • توضیحات مهم رئیسی درباره روند تورم | من روزانه آمار قیمت ها می‌گیرم نه هفتگی و...
  • رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود | انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود/انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • رئیسی: انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم/ موشک جواب موشک است
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... | موشک جواب موشک است | از وضعیت سفره مردم مطلعم
  • رئیسی یک قانون جدید ابلاغ کرد