Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-06@14:02:45 GMT

مشارکت بانک ایران زمین در پویش ایران مهربان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۴۴۶۰

مشارکت بانک ایران زمین در پویش ایران مهربان

امتداد - مدیرکل کمیته امداد استان تهران،گفت: بانک ایران زمین در جهت انجام مسئولیت های اجتماعی، با مشارکت در پویش « ایران مهربان» و حمایت از هزار یتیم و فرزند محسنین دیگر، تعداد فرزندان مورد حمایت خود را به دو هزار فرزند رساند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  سیدابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به حمایت بانک ایران زمین از هزار فرزند یتیم و محسنین دیگر،

 

فت: بانک ایران زمین در جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی خود در پویش « ایران مهربان » در سال 1399 شرکت کرده و در آغاز اجرای این پویش حمایت از هزار یتیم این نهاد را در استان تهران و سایر استان های محروم عهده دار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مجموعه در سال جاری نیز با حمایت از هزار فرزند محسنین دیگر تعداد فرزندان مورد حمایت خود را به دو هزار فرزند افزایش داد.

پرپنچی با بیان اینکه مشارکت نیکوکاران و بنگاه های اقتصادی در ارائه خدمات مطلوب تر و توانمندی هر چه بهتر جامعه هدف تحت حمایت اثر بخش است،ابراز امیدواری کرد: با تداوم حمایت‌ها و مشارکت‌های نیکوکاران و بنگاه های اقتصادی بتوانیم مشکلات اساسی خانواده‌های ایتام و نیازمندان استان را برطرف نماییم.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن تشکر از مدیرعامل بانک ایران زمین به واسطه حمایت ماهیانه از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد، گفت: از سایر واحد های اقتصادی استان دعوت می شود در پویش « ایران مهربان » و حمایت از آنان مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 21 هزار و 307 فرزند یتیم و محسنین در استان تهران تحت حمایت کمیته امداد هستند، یادآور شد: نیکوکاران ،سازمان ها ، نهادها و بنگاه ها اقتصادی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند با ارسال عدد 1 به شماره 30007639 در جهت پیوستن به پویش « ایران مهربان » اقدام نمایند.

پرپنچی،تصریح کرد: مراجعه به ادارات کمیته امداد در سطح استان و شماره گیری تلفن ثابت 7355 از دیگر روش های ثبت نام در پویش ایران مهربان است.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک ایران زمین ایران مهربان کمیته امداد استان تهران هزار فرزند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع‌بینانه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد در نشست با منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۴ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند اظهار کرد: همه ساله بخشی از این مددجویان با تولید اشتغال و کار شایسته و دریافت تسهیلات بانکی از چرخه حمایت مستقیم خارج می‌شوند که در این راستا سال گذشته خودکفایی ۲۰۰۰ نفری مددجویان کمیته امداد استان را شاهد بودیم.

وی افزود: پرداخت تسهیلات بانکی برای مددجویان معرفی شده دارای طرح اشتغال‌زایی در قالب تبصره ۱۸ در حال پرداخت است که انتظار می‌رود بانک‌های عامل تا نیمه اول سال‌جاری در عمل به تمام تعهدات خود در حوزه پرداخت تسهیلات کم‌بهره همتی مضاعف داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع‌بینانه داشته باشیم.

وی بیان کرد: اشتغال تولید شده برای مددجویان کمیته امداد از جنس اشتغال مولد و پایدار است و با کمترین انحراف همه تسهیلات در مسیر اشتغال مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان ساخت مسکن با همت خیران و نهادهای حمایتی و انقلابی در حال انجام است تا هیچ مددجوی فاقد سرپناه در روستاها نداشته باشیم.

حسین‌نژاد منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس با قدردانی از نگاه ویژه کمیته امداد در جهت رفع مشکلات و آسیب‌های مددجویان تحت حمایت این کمیته گفت: امیدواریم مجلس دوازدهم، حامی محرومان و نیازمندان باشد و با قوانین کارآمد به رفع فقر در کشور بیش از گذشته کمک کند.

کد خبر 748005

دیگر خبرها

  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است