Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت‌ها و مواضع این منطقه پدافندی، میزان آمادگی دفاعی و توان رزمی کارکنان آن را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق، گفت: با توجه به توانمندی و ظرفیت بالای ارتش در انتقال آموزش و تربیت سربازان، باید به نحوی برنامه ریزی شود که سربازان و نسل جوان، پرچمداران موفق گام دوم انقلاب باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرلشکر موسوی در ادامه با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: دشمنان این مرز و بوم با کم اهمیت جلوه دادن حضور در انتخابات و حق انتخاب سرنوشت، در پی ضربه زدن، ایجاد دودستگی و رخنه در ریشه انقلاب اسلامی هستند که این بار هم به یاری خداوند متعال و با تعصب، غیرت و آگاهی هموطنان عزیزمان، این توطئه‌ها نیز خنثی خواهد شد.

همچنین در جلسه هم اندیشی فرمانده کل ارتش با فرماندهان و مسئولان این یگان، توان رزمی و آمادگی دفاعی، راه‌های بهره وری و توانمندسازی نیروی انسانی و رفع موانع معیشتی کارکنان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین امیر لشکر موسوی با حضور در پایگاه شهید حسینی بیرجند، ضمن بازدید از قسمت‍های مختلف، از جمله یگان پهپادی، توان عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده کل ارتش همچنین به صورت چهره به چهره با خلبانان و کارکنان پایگاه شهید حسینی دیدار و گفتگو کرد.

نشست هم افزایی فرماندهان و مسئولان نیرو‌های مسلح در استان خراسان جنوبی با حضور امیر سرلشکر موسوی از دیگر برنامه‌های فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از یگان‍های ارتش در استان خراسان جنوبی بود.

امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی و امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، در این بازدید امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش را همراهی کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش گام دوم انقلاب فرمانده کل ارتش امیر سرلشکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان دار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان،  استاندار لرستان  در دیدار با فرماندهان لشکر ۸۴ ارتش استان لرستان ضمن تأکید بر نقش ویژه‌ی ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور، گفت: در زمان وقوع بحران‌ها ما همواره شاهد بودیم که مجموعه ارتش اولین گروهی بودند که در صحنه‌ی کمک به حوادث دیدگان حاضر می‌شوند.

ابوطالب شفقت افزود: آمادگی کمک و همکاری در موارد بحران و حوادث یکی از مأموریت‌های مهم ارتش در کنار اصل اساسی مأموریت ارتش یعنی آمادگی نظامی در حراست از کشور بوده که مورد تأکید مقام معظم رهبری می‌باشد.

استاندار همچنین بعد تربیتی را یکی دیگر از انتظارات و خواسته‌ها از ارتش برشمرد و گفت: تربیت سربازان و نگاه فرزندی به آنها باید سرلوحه‌ی برنامه‌های تربیتی ارتش و نظامیان باشد.

شفقت ادامه داد: در برخورد با سربازان وظیفه باید به گونه‌ای عمل شود که مانند بچه خودمان به آنها نگاه ویژه داشته و علاوه بر مهارت‌های نظامی، مهارت آموزی و نگاه تربیتی نیز به صورت ویژه اعمال شود.

وی تصریح کرد: تربیت سربازان باید در راستایی انجام شود که آنها بعد از اتمام دوران سربازی به عنوان یک بسیجی و حزب الهی جمهوری اسلامی وارد جامعه شوند.

استاندار در خصوص وضعیت اجرای برنامه‌های حوزه‌ی مسکن ارتش لرستان، اظهار کرد: در این راستا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دستگاه‌های ذیربط جلسه‌ای را به منظور هماهنگی طرح های حوزه‌ی مسکن ارتش و اراضی تحت مالکیت آن برگزار خواهند کرد.

شفقت در این جلسه همچنین از ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خاطر قدرت بزرگی که در پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی در حمله به دفتر کنسولگری ایران در سوریه دادند تشکر کرد.

در این دیدار فرماند‌های لشکر ۸۴ ارتش لرستان گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اجرای آن طی سال‌های اخیر در لرستان ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان دار است
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» تشخیص داد
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد