Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان روز پنج‌شنبه در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر تعلیق حق رای ایران در سازمان ملل متحد تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران همواره در پرداخت حق عضویت خود به سازمان ملل به موقع عمل کرده است‌ و مشکل پیش آمده در سال گذشته نیز به دلیل بلوکه کردن مسیر پرداخت از سوی ایالات متحده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دبیرخانه سازمان ملل متحد کاملا در جریان جزئیات مشکل ایجاد شده است، اضافه کرد: مشکل پیش آمده در پرداخت حق عضویت جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا بود که مانع از انتقال به موقع حق عضویت ایران شد که در این زمینه طبیعتا قصوری متوجه ایران نبوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه که با خبرنگار سیاسی ایرنا گفتگو می‌کرد، در ادامه یادآور شد: در مذاکرات صورت گرفته با خزانه‌داری سازمان ملل، ضمن ارائه راهکار پیشنهادی انتقال پول از محل منابع مالی ایران در کره جنوبی، مقرر شد که آن سازمان ضمن تلاش برای رفع موانع انتقال پول تخصیص یافته از سوی جمهوری اسلامی ایران، مجوز اوفک در زمینه انتقال پول را پیگیری کند.

خطیب‌زاده افزود: اخیرا این مجوز صادر شده و مسیر برداشت مبلغ حق عضویت از حساب ایران در بانک کره‌ای و انتقال آن به حساب سازمان ملل در سئول هموار شده است و این پرداخت به زودی صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سازمان ملل سعید خطیب زاده سازمان ملل حق عضویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • گفتمان غرب در حال فروپاشی است
  • ادعای جنجالی تن‌هاخ: با نخریدن کین به مشکل خوردیم
  • مسکو: واشنگتن در ۶ ماه اخیر، شورای امنیت را گروگان گرفته است
  • راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • یکی از ثمرات طوفان‌الاقصی بیداری وجدان‌های دانشجویان است
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل، در راستای رسیدگی به بی عدالتی علیه فلسطینان است
  • تاکید روسیه بر لزوم عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم
  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم