Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالناصر همتی در کلاب هاوس درباره اینکه ما ابرچالش‌هایی داریم، گفت: بله ما ابرچالش داریم. نمی‌توانیم ابرچالش‌ها را زیر خاک کنیم که دیده نشود باید این مشکلات حل شود نظام که نمی‌تواند این ابرچالش‌ها را فراموش کند من عرض کردم ریل گذاری اقتصاد با مشکل مواجه است. من آمده‌ام که این مشکلات اقتصادی را حل کنم اگر قرار باشد من بیایم و این مشکلات ادامه پیدا کند، دیگر با دولت‌های قبل چه تفاوتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای صندوق‌های بازنشستگی اعمال مدیریت غلط بوده و وقتی مدیران به دلیل رفتارهای سیاسی انتخاب می‌شوند، همین می‌شود که الان می‌بینیم و این‌ها به شرکت‌های زیاده تبدیل می‌شوند، مسائل این صندوق‌های بازنشستگی بسیار مفصل است و نمی‌توانم در این فرصت توضیح دهم من برای همه این‌ها برنامه دارم. البته در بانک مرکزی هم برنامه داشتم. به خاطر انتظارات تورمی سرمایه‌گذاری در بخش تولید نمی‌رود این‌ها مسائل و مشکلات داخلی است.

وی درباره نهادهای موازی گفت: نهادهای غیر دولتی در خیلی از کشرورهای دیگر وجود دارد مشکل ما تصیمیمات غلط است و من قدرت دارم که همه این کار را انجام دهم. اگر بازدارندگی هم باشد باید در خدمت توسعه باشد کشور ما کشور محدود نیست ما کشور عظیم با نیروهای فکری مختلف هستیم. دولتی که من می‌گویم باید هماهنگ کننده باشد دولتی که بخواهد در تقابل با دیگر بخش‌ها باشد، کار پیش نمی‌رود توسعه امکان‌پذیر است و همه این توسعه را قبول دارند. بنابراین من هیچ نگرانی ندارم و فکر می‌کنم این قدرت تعامل را دارم که اگر ناهماهنگی هم باشد با هماهنگی در خدمت توسعه به کار گیرم.

این کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری درباره عدم انتشار فیلم تبلیغاتی‌اش در صدا و سیما گفت: من هنوز رییس‌جمهور نشده‌ام که بخواهم تعامل کنم. وقتی رییس‌جمهور شدم قاطع تصمیم می‌گیرم و تعامل این است که با قدرت صحبت می‌کنیم با صحبت و ارتباط متقابل بدون اینکه تقابل بیهوده ایجاد کنیم که مردم را ناامید کنیم، مسائل را حل می‌کنیم.

همتی با اشاره به خاطره‌ای از حضرت امام (ره) خاطرنشان کرد: من با صدا و سیما تعاملات بسیار خوبی داشتم. علت اینکه بعد از ۴۰ سال مدیریت الان در صحنه هستم به دلیل تعاملم است. ادامه دادن من به مفهوم سازش نبوده و با تعامل کارهای اساسی کرده‌ام و از علمم برای تعامل استفاده کرده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که رقیب اصلی شما کدام نامزد هستند و معاون اول شما چه کسی خواهد بود، گفت: رقیب اصلی من ۵ نفر هستند و می‌دانم تخریب‌های وحشتناکی ایجاد کرده‌اند اما رقیب اصلی من قهر مردم است و اگر مردم رای ندهند من اصلا رقیبی ندارم. رییس‌جمهور که شدم معاون اول را معرفی می‌کنم.

همتی همچنین درباره شاخص تی اف آر گفت: طبیعی است که رشد جمعیت باید از این که هست بالاتر برود اما مسئله اساسی در باروری امید به آینده است. برنامه من توسعه اقتصادی است.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت انتخاب شدن تلاشی برای انتشار آمار و افرادی که در حوادث آبان جان خود را از دست داده‌اند می‌کنید، گفت: اگر مسئولیت اجرایی داشته باشم شفاف‌سازی می‌کنم و میزان آن را اعلام می‌کنم همین الان هم پیگیر جبران هستم و دستورالعمل پرداخت دیه آن آمده است و هر اقدامی که لازم باشد در خصوص این عزیزان پیگیری خواهم کرد. نباید اینگونه اشتباهات را داشته باشیم اگر اشتباه هم کردیم باید همدردی کنیم و الان هم به عنوان یک کاندیدای ریاست‌جمهوری همدردی با خانواده‌های این عزیزان را اعلام می‌کنم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عبدالناصر همتی انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از برقراری بیش از ۶۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ تهران در یک هفته گذشته خبر داد.

محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات ماموریت‌های اورژانس تهران در یک هفته گذشته، گفت: از تاریخ یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در مجموع ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شده که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. همچنین ۲۰ هزار و ۱۵۰ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در طول یک هفته گذشته ۶۴ هزار و ۳۴۲ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شده است، گفت:‌ متاسفانه در این میان این تماس‌ها ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران همچنین گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱ هزار و ۹۹۴ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است. همچنین اورژانس هوایی نیز چهار سورتی پرواز داشت که در پی آن چهار نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام