Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر شهید رضایی‌نژاد با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: هر یک رای، راهگشای مطالبات بعدی از منتخبین ما خواهد بود و آن‌ها را در مقابل ما مسئول خواهد کرد. رای دادن برای من نشانی از زندگی دارد. من هستم پس رای میدهم! خبرگزاری میزان - شهره پیرانی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

آرام جان!

گوشی‌هایت را درآورده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند هر دو سیم‌کارت (یکی را که اصلا شماره‌اش را هیچ وقت نداشته‌ام) از کار افتاده‌اند. تاریخ و پیام‌ها متوقف شده‌اند. من، اما در تاریخ‌ها، پیام‌ها و این گوشی قدیمی متوقف نمی‌شوم. انتخابات نزدیک است. فعالیت برای انتخابات مجلس ششم در آبدانان زمینه‌ی آشنایی ما را فراهم کرد. اولین انتخاباتی که با هم رای دادیم، هشتمین انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ۱۳۸۰ بود. یادم می‌آید با هم توافق نظر هم نداشتیم. نه تو توانستی من را قانع کنی نه من توانستم تو را. هر دو رای دادیم. آخرین انتخابات مشترکمان خرداد ۱۳۸۸ بود که کاملا با هم توافق داشتیم.

داریوش تغییر و توافق همینطور تدریجی اتفاق می‌افتد. فقط باید اجازه داد و زمان...

داریوش من از تو یاد گرفتم می‌توان منتقد بود، اما مسئولانه تصمیم گرفت و کار کرد. با تو یاد گرفتم قرار نیست همه مثل هم فکر کنند. می‌شود با غیر هم‌فکرت کار کنی، ولی با مدارا حرفهایش را شنید. می‌شود با همان غیر هم‌فکر این سرزمین، "ایران" مان را ساخت.

اعتقاد دارم این ایران برای ساخته شدن نیاز به حضور فعال تک‌تک ایرانی‌ها در هرجای ایران دارد. بعد از تو شخصیت حقوقی من (همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد) بر شخصیت حقیقی من (شهره پیرانی) برتری پیدا کرد. این شخصیت حقوقی محدودیت‌هایی برای حضور فعال من در عرصه سیاست فراهم کرد.

آگاهانه و خواسته شده از طرف خودم بود این محدودیت‌ها. ولی همچنان بر این باورم یکی از مهمترین عرصه‌های کنشگری سیاسی، حضور فعال در انتخابات است. هر یک رای، راهگشای مطالبات بعدی از منتخبین ما خواهد بود و آن‌ها را در مقابل ما مسئول خواهد کرد. رای دادن برای من نشانی از زندگی دارد. من هستم پس رای میدهم!

بیشتر بخوانید: واکنش همسر شهید رضایی نژاد به نسل کشی در میانمار+عکس

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 

برچسب ها: شهره پیرانی شهید رضایی نژاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهره پیرانی شهید رضایی نژاد رضایی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگویی تعلیم و تربیت است

به گزارش گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ در پیام محمدرضا حسین نژاد آمده است: شهید بزرگوار مرتضی مطهری بدون شک یکی از نخبگان و متفکران جامعه اسلامی است که راه طریقت، علم، آگاهی و جستجوگری را به عنوان متعالی‌ترین اندیشه‌ها در مسیر زندگی جوانان قرار داد تا دریچه حقیقت، فضیلت و معرفت را به روی همگان بگشاید.
حسین نژاد افزود: داشتن روحیه تواضع علمی و حقیقت طلبی از مشخصه بارز جامعه معلمان و آموزگاران، این تلاشگران بی ادعای عرصه علم و تربیت است و با چنین رویکردی، جامعه پویایی و بالندگی مسیر خود را خواهد یافت.
استاندار خراسان شمالی در این پیام ابراز امیدواری کرد که به لطف خداوند متعال با تلاش و همت معلمان، مربیان نسل آینده و معماران آینده جامعه، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر علم، دانش و پرورش دانش آموزان این خطه از میهن اسلامی ایران اسلامی باشیم.
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در سال ۱۳۵۸، در تقویم رسمی کشور روز معلم نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • شهید مطهری الگویی تعلیم و تربیت است
  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس