Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@22:37:50 GMT

دو کشته در انفجار در نزدیکی مرقد کاظمین (ع)

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۴۸۸۹

دو کشته در انفجار در نزدیکی مرقد کاظمین (ع)

به گزارش تابناک به نقل از فارس، رسانه‌های عراقی شامگاه پنجشنبه از وقوع یک انفجار در نزدیکی مرقد کاظمین (ع) خبر داده‌اند.

برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند این حادثه، حاصل انفجار کپسول گاز در نزدیکی یک رستوران بوده، اما منابع دیگر احتمال تروریستی بودن آن را منتفی نمی‌دانند.

«روسیا الیوم» به نقل از یک منبع امنیتی نوشته یک کپسول گاز در رستورانی در یک بازار در منطقه کاظمیه بغداد منفجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برخی رسانه‌های عراقی گزارش داده‌اند ۱۴ نفر در این حادثه زخمی شده‌اند. ازدحام و تلاش مشتری‌های رستوران برای خروج از محل حادثه هنگام انفجار عامل زخمی شدن برخی از این افراد بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رحلت امام خمینی انفجار کاظمین کاظمیه بغداد انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رحلت امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم

بنا بر اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، بعدازظهر امروز جمعه ۷اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۰۰ انفجار منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

بلافاصله ۲دستگاه خودرو اطفاء حریق به همراه ۶نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک نفر خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد که توسط نیرو‌های آتش نشانی از منزل خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق و حوادث در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • جاری شدن سیل ویرانگر در کنیا با ۷۶ کشته
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم