Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ۲۲ بهمن ۵۷ بود که معجزه قرن در ایران رخ داد و معجزه گر کسی نبود جز پیر جماران؛ امام خمینی (ره) اعجازی را انجام داد که نور امید را به مسلمین جهان هدیه کرد.

امام آمد تا عزت و سربلندی و سرافرازی دوباره میان مسلمین رشد کند و بزرگی و افتخار در جامعه اسلامی نمود پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمدن امام و پیروزی انقلاب، سر منشأ نوری شد که قلب آزادی خواهان دنیا را روشن کرد.

به راستی که نام امام خمینی (ره)، پیوندی ناگسستنی با عزت نفس، بزرگی، انقلابی بودن و سربلندی دارد.

اما سرانجام لحظه وداع با این بزرگمرد تاریخ فرا می‌رسد؛ ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ روزی بود که روح امام خمینی (ره) به ملکوت اعلی پیوست.

در این روز، قلبی از تپیدن افتاد که قلب میلیون‌ها نفر را با نور خدایی روشن ساخته بود و افراد را بیدار کرده بود.

اما همچنان یاد امام در سینه‌ها و یاد‌ها پابرجاست و راه ایشان نیز با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) ادامه دارد.

بیداری،  هدیه امام خمینی(ره) به مسلمین

یکی از شهروندان بیرجندی می‌گوید: امام خمینی (ره) با ایده‌ای انقلابی وارد میدان شد و بیداری را برای مسلمین ایران و دنیا به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید

حضور در انتخابات پشتیبانی از راه شهداست

او ادامه می‌دهد: امام خمینی (ره) اسوه‌ای بزرگ است که در دنیا نامش پیچیده است و از یاد‌ها نخواهد رفت.

این شهروند بیرجندی بر زنده و بیدار شدن دنیا و مسلمین توسط امام خمینی (ره) تأکید می‌کند و می‌گوید: امام باران رحمتی بود که بر سر ایران بارید و جانی دوباره به این سرزمین داد.

استقلال امروز را مدیون امام هستیم

یک شهروند زیرکوهی نیز می‌گوید: هر چه عزت و سربلندی در ایران داریم به برکت امام خمینی (ره) است و استقلال امروز خود را مرهون امام هستیم.

او با اشاره به دشمن شناسی امام (ره) اضافه می‌کند: دشمن شناسی امام باعث شد تا ما بدانیم که نباید به دشمن اعتماد کرد.

شهروند اهل زیرکوه ادامه می‌دهد: در حال حاضر نیز بالندگی اسلام را با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) شاهد هستیم و وجود جبهه‌های بیداری و مقاومت مصادیق این موضوع هستند.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام خمینی پیروزی انقلاب جامعه اسلامی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین قسمت از فصل اول رقابت در «سرزمین شعر» جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ از شبکه چهار سیما پخش شد که به‌دلیل استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان حوزه فرهنگ و ادب با تصمیم مدیر شبکه چهار سیما، در فصل‌های دیگر هم ادامه پیدا خواهد کرد.

رضا صالحی مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما درباره تصمیم گیری برای ادامه ساخت و پخش این برنامه نوروزی به خبرنگار مهر گفت: در جلسه‌ای که با حضور مدیر شبکه چهار و علی زارعان تهیه‌کننده برنامه برگزار شد، تصمیم گرفته شد که برنامه «سرزمین شعر» ادامه پیدا کند ولی شیوه پخش آن، به‌جای هر شب، به‌صورت دو شب در هفته و به‌شکل موضوع‌محور باشد؛ به این معنا که در مناسبت‌هایی مثل ایام‌الله دهه فجر یا ماه‌هایی مثل محرم و صفر، جلسات شعرخوانی متناسب با این ایام تدارک دیده شود.

وی افزود: قرار است این برنامه تا پایان سال ۱۴۰۳، در قالب چندین فصل مختلف پخش شود و براساس زمان‌بندی و پیش‌بینی انجام‌شده، بناست فصل دوم این برنامه از خرداد آغاز شود.

صالحی ادامه داد: در فصل‌ بعدی برنامه هم محمدمهدی سیار به عنوان رییس هیات داوران و مجری برنامه حضور خواهد داشت و داوران هم همانند فصل اول، آقایان ناصر فیض، علی محمد مؤدب، علیرضا قزوه و محمدکاظم کاظمی خواهند بود. علاوه براینکه همراهی علیرضا افتخاری از خوانندگان خوب کشورمان را هم در این برنامه خواهیم داشت. به‌نوعی می‌توان گفت برنامه با همان گروه فصل اول ادامه خواهد یافت و فقط ممکن است تعدادی از سرگروه‌ها تغییر کنند که هر زمان اسامی آن‎ها نهایی شد، اعلام خواهیم کرد. ساعت پخش هم به‌احتمال خیلی زیاد، مانند قبل، ۲۲:۳۰ خواهد بود مگر اینکه تا آن زمان تغییراتی در کنداکتور اعمال شود.

مدیرگروه ادب و هنر شبک چهار سیما در ادامه بیان کرد: خوشبختانه از «سرزمین شعر» استقبال بسیار خوبی شد؛ چراکه این برنامه تنها پایگاه شعر در تلویزیون است و موجب شد بعد از سال‌ها، شعر در رسانه ملی در جایگاه درست خود قرار گیرد. ضمن اینکه «سرزمین شعر» هم برای بینند عام جذاب است، هم برای بینند خاص، یعنی کسانی که اهل شعر و شاعری هستند.

صالحی در پایان گفت: بر اساس آمار و اطلاعاتی که به دست ما رسیده، برنامه «سرزمین شعر» در نوروز ۱۴۰۲، جزو برنامه‎هایی بوده که بازخورد مثبت گرفته است. همچنین، براساس اعلام روابط‌عمومی صداوسیما، تعداد زیادی از مردم از طریق واحد روابط‌عمومی صداوسیما نظر خود را درباره برنامه اعلام کردند.

کد خبر 6085574 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا
  • بیماری‌های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام‌های بهداشتی دنیا
  • بیماری های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام های بهداشتی دنیا
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد