Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالرضا کریمی مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اگر فردی به هر دلیلی شناسنامه خود را مفقود کرده باشد باید ۱۵ روز قبل از آغاز انتخابات به منظور رای دادن به دفاتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت مراجعه و درخواست صدور شناسنامه جدید بدهد، در غیر اینصورت در فرجه قانونی یعنی یکماهه پس از ارائه درخواست، شناسنامه المثنی صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه برای دادن رای در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ داشتن شناسنامه و شماره ملی الزامی است افزود: در روز انتخابات تمامی ادارات ثبت احوال استان و دفاتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت زیر نظر ثبت احوال به منظور پاسخگویی به مردم دایر هستند.

بیشتر بخوانید

از تشکیل ستاد‌های انتخاباتی تا پیش بینی استقرار هزار و ۱۶۴ شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری

کریمی با اشاره به اینکه حدود ۹۴ درصد مردم چهارمحال و بختیاری برای کارت ملی هوشمند اقدام کرده اند، اضافه کرد: این افراد یا کارت ملی خود را تحویل گرفته یا صدور کارت آن‌ها در دست اقدام است و تنها شش درصد افراد واجد شرایط استان هیچ‌گونه اقدامی برای کارت هوشمند ملی انجام نداده‌اند که با توجه به کاربردی شدن کارت ملی، درخواست می‌شود این افراد هر چه سریع‌تر اقدامات لازم به منظور صدور کارت ملی خود انجام دهند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت احوال شناسنامه المثنی انتخابات 1400 کارت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان

آرمان وطن‌دوست در جلسه بررسی وضعیت تور‌های غیر مجاز در استان اظهار کرد: ممانعت از اجرای تور‌های غیر مجاز گردشگری در استان دغدغه مشترک نهاد‌های مربوطه و فعالان بخش خصوصی گردشگری کردستان است.

معاون گردشگری کردستان گفت: تور‌های غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آنها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و لازم است پلیس فتا با آنها برخورد کند.

 وی بیان کرد: متولیان تور‌های غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند و هیچگونه پوشش بیمه‌ای برای گردشگر قرار نمی‌دهند و در صورت وقوع خطرات در سفر، کسی مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

وطن‌دوست تاکید کرد: با توجه به آئین‌نامه نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، تبلیغات و اجرای تور‌های گردشگری مستلزم اخذ مجوز‌های لازم از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است. 

در این جلسه مقرر شد پس از شناسایی رانندگان متخلف، سرپرست گروه‌ها، شرکت‌های بیمه که با تور‌های غیرمجاز همکاری می‌نمایند، به اداره نظارت بر اماکن عمومی و سایر مراجع قانونی برای اعمال قانون معرفی شوند.

همچنین تمامی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری نسبت به ثبت تور‌های خود در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و دریافت کد QR اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌‎شنبه ۹ اردیبهشت
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • پیشخوان روزنامه‌های فارس ۸ اردیبهشت
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۸ اردیبهشت
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است