Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان سمنان رسانه‌ها را ابزار مهم دشمنان برای تقابل با انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: مردم باید با حضور در انتخابات به دنبال بهبود شرایط کشور باشند چرا که کاهش مشارکت در انتخابات هیچ مشکلی را از جامعه برطرف نمی‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سمنان ، سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی در نشست صمیمی با جمعی از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی استان سمنان اظهار داشت: شرایط انتخابات امسال متفاوت‌تر از همه ادوار انتخابات از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بوده و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی در این برهه حساس زمانی بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات شدید اقتصادی و معیشتی مردم و اهمیت افزایش مشارکت در انتخابات به منظور رفع آن افزود: امروز بخش عمده‌ای از مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی روبه‌رو هستند اما نباید این گونه القا شود که نظام، اسلام و ارزش‌های انقلاب باعث به وجود آمدن این شرایط شده‌اند چرا که همه موفقیت‌های کسب شده در انقلاب اسلامی متأثر از عمل به اسلام ناب و ارزش‌های انقلاب بوده و مشکلات امروز متناسب با عمل نکردن به دستورات اسلام یا اختلاط آن با مسائل فرعی یا حتی ضد ارزشی دیگر است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران با همه اتفاقات و فراز و نشیب‌هایی که آن را تجربه کرده است در نقطه بسیار حساسی قرار دارد افزود: امروز تقابل میان جبهه کفر و جبهه اسلام و انقلاب به انتخابات و حضور حداکثری مردم در آن گره خورده است.

دامغانی با اشاره به تلاش دشمنان برای کاهش حضور مردم در انتخابات پیش رو تصریح کرد: رسانه‌ها باید مردم را هوشیار کنند که کاهش مشارکت هیچ مشکلی را از جامعه برطرف نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم کشور در انتخابات امسال به نماد تقابل کفر در برابر اسلام تبدیل شده است خاطرنشان کرد: امروز همه دلسوزان انقلاب اسلامی باید این شرایط حساس و بزنگاه تاریخی را درک کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی اهمیت انتخابات امسال جمهوری اسلامی ایران را به خوبی درک کرده‌اند و این انتخابات برای دشمنان نیز متفاوت‌تر از گذشته بوده و از این رو متناسب با آن در حال برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های خصمانه خود علیه ملت ایران هستند تصریح کرد: امروز لازم است تا رسانه‌ها این مطلب را تبیین کنند که عدم اقبال مردم برای مشارکت در انتخابات و عملکرد نامناسب در انتخاب رئیس جمهور می‌تواند در سرنوشت آنان و بسیاری از مسائل کشور در داخل و حتی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران مؤثر باشد.

دامغانی با تأکید بر اینکه امروز حتی مذاکره موفق و عزت‌مندانه نیز نیاز به تولید قدرت دارد خاطرنشان کرد: امروز مؤلفه اصلی قدرت در جمهوری اسلامی ایران نه توانمندی هسته‌ای است و نه دستاوردهای بزرگ دفاعی و موشکی بلکه همه این مؤلفه‌های قدرت، ذیل مردم به عنوان منبع قدرت اصلی کشور و صاحبان انقلاب اسلامی تعریف می‌شود و دشمن می‌خواهد این منبع قدرت و پشتوانه مردمی را دچار خدشه کند و در این راه، از رسانه به عنوان سلاح اصلی خود در نبردها و تقابل با جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: امروز رسانه از نظر استکبار جهانی مظهر آزادی بیان نیست و علی‌رغم شعار آزادی بیان که از سوی کشورهای استکباری بیان می شود؛ رسانه به ابزار اعمال دیکتاتوری بر کشورهای جهان سوم تبدیل شده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه در این نبرد بزرگ جبهه کفر و جبهه اسلام پیروزی از آن جبهه‌ای است که بتواند در جنگ رسانه‌ای غلبه کند تصریح کرد: امروز روزنامه‌نگاران و فعالان عرصه رسانه در استان سمنان و کشور باید خود را آماده تقابل با امپریالیسم رسانه‌ای استکبار کنند.

دامغانی با اشاره به هزینه هنگفت و امکانات گسترده نظام استکباری برای جنگ رسانه‌ای با ملت ایران و دیگر نظام‌های انقلابی یادآور شد: اما فعالان انقلابی در عرصه رسانه در کشور نشان داده‌اند که هر گاه جریان انقلاب یک کار جهادی انجام دهد قادر است بر همه تجهیزات و امکانات پیشرفته رسانه‌های غربی غلبه کند بنابراین ظرفیت شکسته دشمنان در این عرصه نیز وجود دارد.

رئیس ستاد ‌شورای ائتلاف ‌بوشهر: همه باید برای موفقیت فرد اصلح در انتخابات ‌تلاش کنند‌رئیس ستاد انتخاباتی ‌رئیسی در استان کردستان منصوب شد‌امام جمعه موقت بوشهر: حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد دشمنان را ناکام می‌کندوی امیدآفرینی و مطالبه‌گری را دو نقش مهم رسانه‌ها برای توسعه و عزت هرچه بیشتر ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: البته رسانه‌های مطالبه‌گر نباید رسانه گروه‌ها و جریان‌ها باشند بلکه باید خود را زبان گویای مردم بدانند و مطالبات مردم را بیان کنند.

انتهای پیام/363/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی فرمانده سپاه استان سمنان رسانه ای رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیداد ی سلیمانی در این دیدار  گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با ولایت مداری  و تکیه بر توان و اقتدار نظامی؛ محبوبیت زیادی  بین مردم ایران اسلامی و سایر  ملتهای  جهان دارد . 
همچنین در نشست فرماندهان سپاه ثارالله استان و قرارگاه منطقه جنوب شرق ارتش اعلام شد هدف نیروهای مسلح حفاظت از نظام، آرمانهای انقلاب و خدمت به مردم است.
در این نشست سردار نظری گفت عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور ما است.
امیر غلامعلیان هم گفت نیروهای مسلح با اتحاد و فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب به درجه بالایی از بازدارندگی رسیده اند .

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی