Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:25:51 GMT

رفع مشکلات کشور در گرو انتخاب فرد اصلح است

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۵۲۹۸

رفع مشکلات کشور در گرو انتخاب فرد اصلح است

 حجت الاسلام والمسلمین سید امین الله حجازی عصر پنجشنبه در آیین سی و دومین سالگرد حضرت امام(ره) افزود: امام خمینی (ره ) به عنوان یک رهبر دینی و سیاستمدار بزرگ با شکل دهی انقلاب اسلامی یک تحول بزرک در جهان ایجاد کرد.

وی بیان کرد:  امام راحل شخصیتی بودند که جهان را متحول، شرق و غرب عالم و اندیشمندان بزرگ همچنان درباره شخصیت والای حضرت امام مطالعه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجازی ادامه داد: حضرت امام راحل به طور کامل بر هوای نفسشان غالب بودند و اینگونه بود که با رژیم منحوس پهلوی به مبارزه برخاستند.

وی اظهار داشت: این همه کینه و دسیسه دشمن به دلیل جایگاه ولایت در نظام جمهوری اسلامی می باشد که خاری بر چشم استکبار جهانی است.

حجازی تصریح کرد:  دشمنان به روش های مختلف بدنبال سیاه نمایی و القای ناامیدی در جامعه هستند و تلاش دارند انتخابات پیش رو را کمرنگ جلوه دهند.

امام جمعه گچساران گفت:  دشمنان  بدنبال عدم تحقق مشارکت حداکثری هستند زیرا هر رای ما تیری بر قلب دشمنان خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: هرچند مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشورمان وجود دارد و افرادی هم به این ملت بزرگ خیانت کردند،اما نباید  ملت ایران از اهداف و آرمان هایش نیز دست بکشد.

 حجازی افزود: به کوری چشم دشمنان ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی با حضور حداکثری در پای صندوق های رای سیلی محکم دیگری به دشمنان خواهند زد.

عزاداری و سوگواری پایان بخش این مراسم معنوی در گچساران بود.

مراسم سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام(ره) با حضور مسئولین، خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران، اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج گچساران برگزار شد.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

برچسب‌ها امام خمینی گچساران رحلت امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام خمینی گچساران رحلت امام خمینی امام خمینی گچساران رحلت امام خمینی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ابراهیمی ظهر شنبه در همایش جهش تولید در دیمزارها گرامیداشت روز جهانی گندم و نان روستای امام‌قیس بروجن، اظهار کرد: در طرح ملی جهش تولید در اراضی دیمزار، سال گذشته ۳۰ هزار هکتار از اراضی در این استان تحت پوشش قرار گرفت.

وی افزود: پشتیبانی طرح جهش تولید در دیمزارها، برعهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری بود که شامل جذب پشتیبان، در اختیار قرار دادن ادوات کشاورزی، پرداخت جهت خرید ادوات و… هستند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمع اعتبارات پشتیبانی این ستاد از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۲، یک صد میلیارد ریال بود.

ابراهیمی عنوان کرد: اراضی تحت پوشش در سال ۱۴۰۳ به ۶۰ هزار هکتار افزایش پیدا کرد و جمع ریالی مجموعه پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری که شامل تسهیلات، حضور کارشناسان در پهنه‌ها و خدمات سامانه‌ای است، به ۲۱ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 6089906

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی