Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:33:06 GMT

امام خمینی جمهوری اسلامی را برای ایران به ارمغان آورد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۵۴۳۰

امام خمینی جمهوری اسلامی را برای ایران به ارمغان آورد

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، چهاردهم خرداد، "سالروز ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی" در تقویم و تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت و این حادثه غمبار به قسمت این روز، در صفحه تاریخ رقم خورده است. پس از گذشت سی و دو سال (از سال ۱۳۶۸ تاکنون) از این واقعه اسفبار تاریخی، هنوز یاد او الهام بخش آزادی خواهان اسلامی و حق طلبان عالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه اضافه کرده است:  آری او، پاک مردی از بیشه عدالت و ایمان، و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر بود. در حقیقت، مقطع رهایی ملت ایران که بخشی از تاریخ است از این پس از تاریخ گذشته مجزا شده است. همه معیارهای اجتماعی و سیاسی تحمیلی ناشی از توطئه های استعمار و استکبار جهانی را برهم زد. ذلت ایران را به عزت اسلام مبدل، و طلیعه آزادی و همدلی را به کشور ارزانی داشته است. طرحی نو در انداخت و دولت جمهوری اسلامی را در سرزمین ایران به ارمغان آورد.

در این اطلاعیه آمده است: لازم به اذعان است، هیچ روزی چون چهاردهم خرداد نبود که در آن طوفان مصیبت و عزا، بر مردم شریف ایران و بلکه بر تمام آزادیخواهان جهان اسلام، غم و اندوه فرود آورد. در آن روز، همچو خورشیدی غروب کرد که با طلوع آن هزاران دریچه نور در زندگی ملت ایران درخشیده بود. تاریخ زمان و انقلاب اسلامی ایران یگانه خود را از دست داد و زمین گوهری یکدانه را در آغوش خود کشید. این هم آغوشی زمین با ابر مرد تاریخ منزلتی فوق العاده یافت، و این جایگاه ابدی زیارتگاه و قبله دلها شد. اما باید این مشیت الهی را باور داشت که بهار زندگی را خزانی در انتظار است و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش و یگانه راز جاودانگی است.

این اطلاعیه اضافه کرد: اگر چه با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، آئین ها و مراسم گرامی داشت سی و دومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی به صورت حضوری و مشابه سالیان گذشته بر گزار نخواهد شد، لیکن یاد و خاطره رهبر فقید خود را گرامی داشته و با تأکید بر وحدت، یکپارچگی و همدلی همه ایرانیان و امت اسلامی با آرمان های بلند و نورانی آن امام بزرگوار تجدید میثاق نموده، راه او راه ما، هدف او هدف ما و رهنمودهای او مشعل فروزنده ماست.

براساس این اطلاعیه، خانواده بزرگ سازمان حفاظت محیط زیست کشور، سالروز ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران را به پیشگاه مردم شریف ایران، محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به‌ویژه یادگاران و ارادتمندان آن امام تسلیت و تعزیت و از درگاه حضرت احدیت عظمت اسلام و علو درجات برای روح بلند و پر فتوح آن بزرگوار را مسئلت داریم.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست امام خمینی ارتحال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست امام خمینی ارتحال سازمان حفاظت محیط زیست امام خمینی ارتحال اخبار کنکور انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟

برخی رسانه‌ها مدعی توهین به بنیانگذار رهبر انقلاب اسلامی در کتاب درسی سیستم آموزشی در هندوستان شدند.

به گزارش فارس، طی روز‌های گذشته برخی کانال‌های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

tags # هند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • مطهری امام
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است