Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک کبیری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر ساعت از این میزان توسط مراکز ثابت، سیار، روستایی و عشایری اجرایی می‌شود و هم‌اکنون ۱۸ مرکز دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان فعال است.

وی با اشاره به اینکه سال‌گذشته به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا فعالیت آموزشگاه‌های آزاد و دولتی استان کاهش داشت،افزود: سال‌گذشته در این مراکز ۵۵۳ هزار  و ۶۲ نفرساعت در قالب ۲ هزار و ۴۶۷ نفر آموزش دیدند و تعهد آموزش امسال آموزشگاه‌های آزاد استان ۶۵۰ هزار نفر ساعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعهد آموزش در آموزشگاه‌های آزاد استان در سال‌گذشته بیش از یک میلیون و ۲۶۲ هزار نفر ساعت بود، افزود: با توجه به محدودیت‌های کرونایی و تعطیل شدن فعالیت‌های آموزشی، این آموزشگاه‌ها ۶۷۶ هزار و ۱۳۳نفر ساعت در قالب سه هزار و ۴۶۲ نفر را آموزش دادند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۱۹ آموزشگاه آزاد در چهار بخش خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی در استان فعال است که پارسال ۱۴۲دوره در بخش صنعت، ۲۷ دوره در بخش صنعت، ۱۹ دوره در حوزه فرهنگ و هنر و ۱۱ دوره در بخش  کشاورزی در این آموزشگاه‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت بخش آموزش در ایجاد اشتغال پایدار افزود: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای براساس استانداردهای بین‌المللی و به روز انجام می‌شود و به شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها نیز گواهینامه مهارت اعطا می‌شود.

کبیری با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا گفت:فعالیت آموزشگاه‌های آزاد استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ابتدای هفته گذشته آغاز شده است.

به گزارش ایرنا،  بیش از ۸۵ درصد شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزش فنی وحرفه‌ای استان به خصوص در آموزشگاه‌های آزاد را زنان تشکیل می‌دهند.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی بیش از ۹۷۹هزار نفر است.

برچسب‌ها اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور توسعه ایران چهارمحال وبختیاری توسعه روستایی کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور توسعه ایران سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور توسعه ایران چهارمحال وبختیاری توسعه روستایی کارآمدی دولت اخبار کنکور آموزش فنی و حرفه ای آموزشگاه های آزاد آموزشگاه ها نفر ساعت هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد